96 -
تور عکاسی از آبشار
تاریخ برگزاری : 1396/02/29
یک روزه
برنامه سفر

همسفران پس از ثبت نام و ارسال مدارک به مسئول تور، در یک گروه اطلاع رسانی عضو شده و هماهنگی های لازم در خصوص زمان و موقعیت و شرایط همسفران در آغاز و انجام حرکت در گروه مذکور به آگاهی ایشان خواهد رسید.

اهداف عکاسی

عکاسی طبیعت از تلالوهای نور در مسیر پیاده راه جنگلی و ثبت نماهایی زیبا و دل انگیز و تکنیکال از حرکت آب در مسیر عبور رودخانه و در نهایت عکاسی از آبشار

درباره منطقه

عکاسی از طبیعت همواره با حس و احوال ویژه ای برای دوستداران عکاسی طبیعت همراه بوده است.
فصل بهار در کنار دیگر فصل ها نیرویی بالقوه برای عکاسی در دل طبیعت را برای نگاه عکاسان فراهم می کند و یکی از این انرزی ها طبیعت سبز و جنگلی در برخی استان های کشور است.
پایگاه عکس چیلیک این بار استان مازندران را که در همسایگی شمالی استان تهران قرار گرفته به عنوان مقصد موضوعی تعیین کرده است تا با پیمایش کمترین فاصله از مبدا، امکان برگزاری تور یک روزه عکاسی طبیعت و جنگل نوردی و عبور از آب رودجانه جاری در طی مسیر برای همسفران و عکاسان حاضر در این سفر ممکن و مهیا باشد.
مسیر تعیین شده در طی عبور از شهر نوشهر و جریان رودخانه در امتداد شهرهای: رودسر، نور، رویان و هوسم به آبریزگاه هایی می انجامد که گاه تا ارتفاع چند دَه متر مرتفع می شوند و جلوه گاهی زیبا برای هر عکاس با ذوق و خوش نگاهی پدید می آورند.
این برنامه دارای ساعتی پیاده روی در سطح مسیر جنگلی را جهت دسترسی به آبشار به همراه دارد و گاه همسفران به جهت نیل به مقصد و رسیدن به پایه آبشار بایستی از عرض رودخانه عبور کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • مریم خداوردی
    ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۳۴

    سفر به نوشهر و دیدار از مسیر جنگلی و هوای مه الود و رودخانه و آبشار منطقه با وجود همه سختی ها، بسیار دلپذیر بود.
    قطعه ای از بهشت که با وجود آرامش غیرقابل وصفی که به جان و روح ات می ریخت، نمیدانستی در میان انبوه کادرهایی که تو را احاطه کرده، از کدامی آنها عکاسی کنی.
    موقعیت شناسی و تشخیص مبتنی بر تجارب قبلی در عین هماهنگی های درست و برنامه ریزی خوب جناب سروری و همسفرانی بسیار خوب و همراه، باعث شد که با سفری خیلی خوب و بیادماندنی مواجه باشیم.
    جا دارد تا حداقل دو روز به مقصدهایی از این دست اختصاص پیدا کند تا امکان بهره برداری مناسب تری از پتانسیل عکاسی موضوع وجود داشته باشد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تورهای چیلیک

فهرست