1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کانال خبری پایگاه عکس چیلیک در تلگرام راه اندازی شد

کانال خبری پایگاه عکس چیلیک در تلگرام راه اندازی شد

پایگاه عکس چیلیک کانال اختصاصی و رسمی خود را در محیط تلگرام راه اندازی کرد .
پایگاه عکس چیلیک در راستای تامین نیازهای به روز مخاطبین و علاقه مندان ، و در راستای طرح تکمیل تغییرات فراگیر این رسانه ، اخبار معتبر و مهم مربوط به حوزه عکس و عکاسی ، اعم از خبر ، گزارش ، فیلم و عکس را همراه با لینک مربوط به هر متن و مطلب را در این کانال خبری دریافت کرده و در زمان مناسب آن را مشاهده کنند.

کانال خبریبه گزارش دفتر فنی و پشتیبانی پایگاه عکس چیلیک ، مخاطبین و مراجعین روزانه این رسانه از این پس می توانند ضمن بروزرسانی (نسخه ۳.۲.۱) نرم افزار تلگرام خود بر روی رایانه ، رایانک های هوشمند و گوشی ها ، با کلیک بر روی نشانی https://telegram.me/chiilick وارد کانال خبری پایگاه عکس چیلیک شوند.

 

کانال خبری پایگاه عکس چیلیک ، با هدف سهولت دسترسی کاربرانی ایجاد شده است که به جای مراجعه و باز کردن صفحه پایگاه عکس چیلیک (سایت چیلیک) ، ترجیح می‌دهند سرخط اخبار و عناوین سایر خبرها مهم را از طریق محیط نرم افزاری تلگرام دریافت کنند .

 

از مزیت های این امکان ویژه تلگرام می توان به نامحدودی در تعداد اعضای کانال خبری و عدم امکان مشاهده فهرست مشترکین و اسامی اعضا توسط دیگر کاربران اشاره کرد .
همچنین با توجه به اینکه فقط ایجاد کننده و مدیر کانال خبری ، به عنوان ادمین گروه امکان انتشار مطلب دارد ، امنیت گروه بالا رفته و رباتها دیگر امکان حضور در گروه را نخواهند داشت .

از هم‌اکنون در صورت نصب نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام روی رایانه ، تبلت یا گوشی همراه خود و یا بروزرسانی پیام رسان تلگرام گوشی خود می‌توانید با کلیک روی کانال خبری پایگاه عکس چیلیک به نشانی   https://telegram.me/chiilick و کلیک بر روی گزینه  Join Chanel ؛ از تازه‌ترین و مهم‌ترین مطالب و تصاویر و فیلم‌های ارسالی رسانه پایگاه عکس چیلیک ، آگاه شوید.
برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام نیز ایـنجـا ، برای اندروئید ایـنجـا ، برای آیفون ایـنجـا کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
امکان عکاسی از نمایش « رستم و اشکبوس » فراهم شد
پسین
نمایشگاه عکس « کودکان کار » در بوشهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست