1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره عکس آسمان راه یافت

آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره عکس آسمان راه یافت

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: آثار عکاسی هنرمندان حوزه هنری استان مرکزی به جشنواره سراسری عکس آسمان راه یافت.

سینا دلشادی در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک افزود: آثار علی صاحب الزمانی، امیر قادری، غلامرضا رضایی و فاخته جلایرنژاد به این جشنواره راه یافته است.

وی اضافه کرد: این جشنواره به همت شهرداری کاشان در آبان ماه امسال برگزار می شود.

دلشادی همچنین ادامه داد: مقاله اسماعیل مجللی با موضوع امام رضا و حضور ایشان در ایران و خوزستان در دومین همایش علمی و پژوهشی خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع به عنوان مقاله برگزیده انتخاب شد.

وی از برگزاری مراسم شعر و موسیقی “کبوترانه” به همت حوزه هنری استان مرکزی در اراک، همزمان با ایام میلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه مبارکه کرامت خبر داد و اظهار داشت: این مراسم پنجم آبان ماه سال جاری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اراک در فرهنگسرای آینه اراک برگزار می‌شود.

دلشادی تصریح کرد: در این مراسم شاعران استان مرکزی سروده‌های خود با موضوع ساحت قدسی حضرت ثامن الحجج (ع) را قرائت کرده و قطعات موسیقی توسط گروه هنر صهبای حوزه هنری استان مرکزی اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری کارگاه عکاسی مستند اجتماعی در حوزه هنری استان مرکزی خبرداد و بیان داشت: خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی با همکاری سازمان آموزش و پژوهش حوزه هنری، کارگاه عکاسی مستند اجتماعی را با حضور مجید ناگهی برگزار می‌کند.

دلشادی افزود: در این برنامه که طی امروز و فردا در محل حوزه هنری استان مرکزی برگزار می‌شود، عناوینی همچون ردپای عکاس در آثار مستند و مستند اجتماعی، بررسی و نمایش آثار جیمز نچوی و کار عملی عکاسی توسط استاد مجید ناگهی مطرح می‌شود.

پیشین
عکاسان در یادبود امام ، از همسر ایشان تقدیر کردند
پسین
نمایش عکس‌های زنده یاد جلالی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست