1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آمار مشارکت استانی در جشنواره ادواری تعاون

آمار مشارکت استانی در جشنواره ادواری تعاون

آمار مشارکت و میزان حضور شرکت کنندگان به دور نخست جشنواره ادواری عکس تعاون اعلام شد.
در این آمار که از سوی دبیرخانه این جشنواره مستقر در دفتر رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” منتشر شده، اسامی سی و یک استان کشور بر اساس نفر شرکت کننده و تعداد فایل های ارسالی به دبیرخانه تنظیم شده است که در این آمار خراسان رضوی، خوزستان، کردستان، اردبیل، زنجان، مرکزی و گیلان پس از پایتخت بیشترین حضور را به نام خود ثبت کرده اند.
این در حالی است که پس از استان های یاد شده، استان های آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان، فارس، خراسان شمالی، کهگیلویه وبویراحمد، ایلام، کرمانشاه، قم، آذربایجان غربی، البرز، بوشهر، خراسان جنوبی و قزوین در رتبه های بعدی حضور و مشارکت قرار گرفته اند.

دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون ضمن نام بردن از استان های: کرمان، سمنان، گلستان، سیستان وبلوچستان، یزد، چهارمحال وبختیاری، همدان، هرمزگان و لرستان به عنوان استان هایی که پایین ترین سطح مشارکت را رقم زدند، این میزان حضور را با وجود معرفی یکسان جشنواره تعاون در سطح استان های کشور ناشی از نکاتی دانست که تحلیل و بررسی شان می تواند برای پویایی و پشتیبانی عکاسی استان، مورد نظر قرار گیرد.
” مهدی سروری ” دبیر جشنواره ادواری عکس تعاون بر ضرورت امر اطلاع رسانی عمومی در پایگاه های تخصصی اطلاع رسانی و خبرگزاری های رسمی و معتبر، تاکید کرد و گفت: فراگیر شدن پایگاه های اطلاع رسانی عکس و عکاسی در کشور، تعدد انجمن های عکاسی سراسری، استانی، منطقه ای و فعالیت عکاسان در وبلاگ ها و فتوبلاگ ها شرایطی را برای اطلاع رسانی و آگاه سازی فراهم آورده است تا مصمم باشیم در آیین اختتامیه این جشنواره از فعالین و موثرین در امر آگاه سازی و اطلاع رسانی نام برده و تقدیر نماییم.
ایشان همچنین یادآور شدند: نمایش آثار راه یافته به دور نخست در راستای ارایه گزارش عینی به مخاطبین برای برگزارکننده حائز اهمیت بوده و در این مسیر بر اساس آمار مشارکت استان ها عمل خواهیم کرد.
لازم به یادآوری است در دور نخست این جشنواره، تعداد ۲۷ قطعه عکس از ۲۴ عکاس از استان های کشور به مرحله نمایشگاه راه یافته است که عکس های مورد نظر با حضور ” محمد نیک عهد ” کارشناس مفهومی آثار و اعضای گروه داوری متشکل از: کاوس صادقلو، محمدرضا بهشتی منفرد و منصوره معتمدی ارزیابی و انتخاب شده اند.
جشنواره عکس و پوستر تعاون در دومین دور برگزاری خود قرار گرفته است و معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری رسانه های تخصصی عکس و عکاسی به محوریت ” پایگاه عکس چیلیک “(www.Chiilick.com) اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.
عکاسان و علاقه مندان می توانند جهت دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی و طرح پرسش با شماره دبیرخانه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا شماره دبیر جشنواره: ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در ارتباط باشند.
———————————————————————————————————————————————————–
جهت مشاهده اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه دور نخست جشنواره ادواری عکس تعاون ” ایـنجـا “ کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری داوری نخستین دوره جشنواره عکس تعاون ” ایـنجـا “ کلیک کنید.
جهت مشاهده نتیجه نشست کارشناسی مفهومی آثار دور نخست بخش عکس جشنواره عکس تعاون ” ایـنجـا “ کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش کارشناسی مفهومی و اسامی عکاسان شرکت کننده در نخستین دوره جشنواره عکس تعاون ” ایـنجـا “ کلیک کنید.
جهت مشاهده متن فراخوان جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون ” ایـنجـا “ کلیک کنید.

پیشین
فراخوان شرکت در انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران
پسین
« کرفتو و زیویه » کردستان، مقصود آتی همسفران با چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست