1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آموزشگاه تخصصی عکاسی مرداد گشایش یافت

آموزشگاه تخصصی عکاسی مرداد گشایش یافت

دفتر آموزشگاه تخصصی عکاسی ” مرداد ” با مدیریت یدا.. ولی زاده، عکاس شناخته شده در عرصه تبلیغات و صنعت گشایش یافت.

یدا.. ولی زاده در گفت وگو با واحد خبر ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) هدف از راه اندازی این آموزشگاه را حرکتی در خور واژۀ تخصصی عنوان کرد و یادآور شد: آموزشگاه که سعی بر آن دارد تا در فهرست جامع ترین آموزشگاه های موجود عکاسی قرار بگیرد و با همین نگاه، از عکاسانی دعوت به همکاری می نماید که از سابقه ای درخشان در امر تدریس و ارتباط با هنرجو برخوردار باشند.
ایشان امر تدریس و آموزش را مستقل از حوزه اطلاعات و دانش دانست و تاکید کرد:
در آموزشگاه مرداد اخلاق در عکاسی به مثابۀ دانش و تکنیک اهمیت دارد و در کنار اطلاعاتی کلاسیک و طبقه بندی شده اساتید فن، به نقش اخلاق در هر گرایشی از عکاسی نیز توجهی ویژه خواهند داشت.

آموزشگاه تخصصی عکاسی مرداد گشایش یافت

این آموزشگاه در شرح کوتاه معرفی خود چنین آورده است:
آموزشگاه ها بسیارند، یکی از هنر نقاشی میگوید، یکی از طراحی، یکی از خط می گوید دیگری از تصویرگری، ولی کجاست جایی که زمانی که واردش می شوید بوی عکاسی را استشمام کنید، بویش بوی دوربین، فضایش عکاسانه، رنگش پرمایه، به مثابه رنگ عاشقانه عکاسی، نورش نور عکاسانه و اساتیدش دلسوز، نمی گویم ما بهترین ایم، می خواهم بگویم ما عاشق ترین ایم، عاشق عکاسی و در صدد آنیم که این عشق را همگانی کنیم، انتقالش دهیم، تا عکاسان آینده را در همین فضا و مکان تربیت کنیم، تا عاشقان عکاسی را زیاد کنیم، زیرا هر چه عاشق بیشتر باشد، عشق با ارزش تر می نمایاند، پس اگر برای عکاسی می آیید، برای عکاس شدن، برای عاشق شدن، به آموزشگاه مرداد بیایید.
آموزشگاه تخصصی عکاسی مرداد تاکنون در فهرست عکاسان و مربیان آموزشی خود ازاساتیدی نام برده است و اعلام کرده است اسامی دیگر اساتید، منوط به پذیرش شرایط و انعقاد قرارداد همکاری معرفی خواهند شد.

در این مرکز اموزشی که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرده است ادواری چون: آموزش مبانی عکاسی به اسماعیل عباسی، آموزش شیوه های دیدن به مجید ناگهی، کارگاه عکاسی از تئاتر، سینما و پرفورمنس به شهاب الدین عادل و دورۀ آموزشی آشنایی با استودیو، تجهیزات و عکاسی تبلیغاتی(مقدماتی و پیشرفته) به یدا.. ولی زاده سپرده شده است.

الهه مقدم عهده دار عنوان مدیریت آموزش در این مرکز است و علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و حضور در ادوار اموزشی بهار ۱۳۹۴ این اموزشگاه با شماره های تماس: ۸۸۵۳۳۳۹۷۸۸۷۶۰۴۳۷ و شماره همراه ۰۹۱۲۳۳۷۲۹۰۳ در تماس باشند.

پیشین
مهلت شرکت در مسابقه «سرزمین من» تمدید شد
پسین
شصت ودومین تور عکاسی چیلیک در قشم برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست