1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. احکام صادره خلیل امامی و عباس علیپور اجرا نخواهد شد

احکام صادره خلیل امامی و عباس علیپور اجرا نخواهد شد

با پس گرفتن شکایت‌ها و مختومه شدن پرونده، حکم صادره در باره‌ی خلیل امامی و عباس علیپور اجرا نخواهد شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیرخانه انجمن عکاسان ایران، در پی انتشار یادداشتی توهین آمیز علیه یکی از عکاسان کشور و طرح شکایت او در محاکم دادگستری که به محکومیت دو عکاسِ نویسنده و منتشر کننده آن یادداشت منجر شد و صدور این حکم در دادگاه بدوی (که قابل تجدید نظر نیز بود) در فضای رسانه‌های مجازی داخلی و خارجی انعکاس نسبتاً گسترده‌ای یافت؛ از سوی کارشناسان کمیته حقوقی انجمن عکاسان ایران، ‌انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی و سردبیر نشریه عکس به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های بیشتر و حل مساله در فضایی صنفی و خارج از غوغا سالاری،‌ اقدام به گفت و گوهای چندی با طرفین ماجرا نموده و خواستار پایان یافتن آن شدند.

این میانجیگری و وساطت مشفقانه پس از ساعت ها گفت وگوی طرفین با حسن نیت و همچنین همکاری و حکمیت سایرین به پس گرفتن شکایت‌ها از طرفین و مختومه شدن پرونده انجامید و به این ترتیب حکم صادره در باره‌ی خلیل امامی و عباس علیپور اجرا نخواهد شد.
پرونده ای که متاسفانه! با سیر غیرمنطقی و نگاه غیرکارشناسانه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی در مجاری واقعی و شبکه های الکترونیکی به منتهایی غیرقابل باور برای شخصیت فرهنگی طرفین درگیر منجر شده بود و بازتاب هایی ناصواب برای ناشرین اخبار این رویداد به همراه داشت.

گفتنی است: تمامی مراحل طرح دعوی، دادرسی و ابلاغ دادنامه پیش از انتصاب محمد علی حضرتی به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین صورت گرفته بود که در فضای رسانه‌ای به شکل شکایت مدیر کل میراث فرهنگی علیه دو عکاس منتشر شده بود.

پیشین
گزارش دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی عکس فیروزه
پسین
ایده جاسم غضبانپور در خرمشهر عملیاتی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست