1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اعلام زمان اختتامیه سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد

اعلام زمان اختتامیه سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد

بالاخره با وجود مشکل های پیش آمده و پیگیری های انجام گرفته، دبیرخانه سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی، در اطلاعیه ای، زمانبندی آیین اختتامیه را اعلام کرد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، دبیرخانه جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: شورای سیاست گذاری دبیرخانه این جشنواره پس از جلسات مختلف برنامه‌های خود را به شرح زیر برای علاقه‌مندان و مخاطبان فرهیخته و هنرمندش اعلام کرد.

تقویم دبیرخانه جشنواره عکس به صورت زمانبندی زیر انجام خواهد شد:

اعلام زمان اختتامیه سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد

* مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد عصر روز جمعه ۲۶ شهریورماه ۱۳۸۹ برگزار خواهد شد.
نمایشگاه عکس به مدت ۲۱ روز جهت دیدار دانشجویان و عموم علاقمندان برگزار خواهد بود.

* هر سال در مراسم اهدای جوایز از پوستر جشنواره بعدی رونمایی خواهد شد و کارت‌های فراخوان جهت شرکت در مسابقه در بین حضار توزیع می شود و ارسال و توزیع سراسری کارت‌های شرکت در مسابقه از اول آبان ماه در سراسر کشور و در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مراکز علمی و فرهنگی و هنری انجام خواهد پذیرفت.

* البته امسال دبیرخانه جشنواره عکس آزاد با مشکلات خاصی روبرو بوده که به حول و قوه الهی قسمت اعظم آنها رفع شده و انشاالله بقیه موانع هم رفع خواهد شد و در همین جا مسئولین دبیرخانه از تمامی علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در جشنواره عکس آزاد نسبت به تعویق افتادن مراسم اهدای جوایز دور سوم صمیمانه عذرخواهی می‌نماید.
* به امید خدا مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه روز جمعه مورخ ۲۶شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۰ انجام خواهد پذیرفت.
توضیح اینکه برای تمامی عزیزان کارت دعوت ارسال خواهد شد و حضور در مراسم فقط با ارائه کارت دعوت امکان پذیر می باشد.
* درضمن اگر تغییری در نشانی عزیزان شرکت کننده ایجاد شده است لطف نموده نشانی جدید را به همراه کدپستی و شماره تماس های خود در اسرع وقت به دبیرخانه جشنواره عکس آزاد اعلام نمایند.
* دبیرخانه جشنواره عکس آزاد برای روزهای ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ شهریورماه یک دوره کارگاه آموزش عکاسی به صورت تئوری و عملی برگزار می نماید.
* لازم به ذکر است حداکثر ظرفیت ثبت نام در این دوره آموزشی ۶۰ نفر است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از ابتدای شهریورماه با شماره تماس های دبیرخانه ۴-۰۲۱۸۸۴۲۸۷۵۳ تماس گرفته و یا به تارنمای دبیرخانه جشنواره عکس دانشگاه آزاد به نشانی: www.azadfestival.com مراجعه نموده، تا برای ثبت نام و حضور در کارگاه ها هماهنگی های لازم صورت پذیرد.
* اساتید مدعو در این کارگا های آموزشی آقایان: محمود کلاری، اسماعیل عباسی، فرهاد فخریان، مسعود زنده روح کرمانی، داود صادق سا، افشین شاهرودی و داود وکیل زاده می باشند.
دبیری جشنواره را بصیر اقارب پرست و مدیریت اجرایی را محمدرضاخسروی فر بر عهده دارند و گروه داوری این دور از جشنواره متشکل از: سیف الله صمدیان، فرهاد فخریان، اسماعیل عباسی، محمود کلاری، شیرین حکمی، کتایون قدس راد و رعنا جوادی بوده است.

همچنین دبیرخانه این مسابقه از راهیابی ۱۲۸ عکاس به نمایشگاه سومین دور از جشنواره خبر داد که اسامی عکاسان راه یافته در اولین زمان ممکن در بخش خبری ” پایگاه عکس چیلیک ” اعلام خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نگارخانه چیلیک میزبان « سومین دوره جشنواره عکس فیروزه »
پسین
اسامی راه یافتگان سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست