1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. افت کلی فروش فیلم‌ها

افت کلی فروش فیلم‌ها

افت کلی فروش فیلم‌ها

آغاز خوب “نصف مال من، نصف مال تو”، رشد فروش “محاکمه” و افت فروش “روز سوم”، “رئیس”، “پارک‌وی”، “پاداش سکوت” و “دان” نکات مهم فروش فیلم‌های سینمایی اکران تهران تا ۱۳ مردادماه ۸۶ هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی “نصف مال من نصف مال تو” دومین ساخته وحید نیکخواه آزاد است که در ژانر کودک و نوجوان قرار می گرد. فیلم داستان مردی را روایت می کند که پنهانی دو زن گرفته است. او بعد از بروز مشکلاتی تصمیم می گیرد این موضوع را فاش کند که فرزندانش مانع این کار می شوند.
در این فیلم که در بیست و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان مورد استقبال قرار گرفت محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، فرهاد آئیش، شقایق فراهانی، شهره لرستانی، مریم امیرجلالی، بهزاد رحیم خانی، نادر سلیمانی، سهیلا گلستانی، ترلان پروانه، آلما اسکویی و رژان آریامنش بازی کرده‌اند.
از دیگر عوامل فیلم می توان به اصغر عبداللهی فیلمنامه نویس، غلامرضا آزادی مدیرفیلمبرداری، رضا رادمنش طراح چهره پردازی، افسانه صمدزاده طراح صحنه و لباس، آرش برومند صدابردار و علی سرتیپی و روح الله بهمنی سرمایه گذاران اشاره کرد.
“نصف مال من نصف مال تو” از چهارشنبه دهم مرداد اکران شده و پس از چهار روز نمایش در ۱۸ سینما ۱۰۰/۷۴۴/۴۴ تومان فروش کرده است. بیشترین آمار فروش روزانه فیلم جمعه ۱۲ مرداد ۳۰۰/۳۳۹/۱۶ تومان بوده که فروش رو به رشدی را برای این فیلم پیش بینی می کند.

محاکمه
فیلم سینمایی “محاکمه” ساخته ایرج قادری از چهارشنبه سوم مرداد در سینماها اکران شده و پس از یازده روز نمایش در ۱۸ سینما ۴۰۰/۹۱۱/۶۱ تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه این فیلم جمعه ۱۲ مرداد ۱۰۰/۰۲۱/۸ تومان بوده که حدود ۲۰۰ هزار تومان رشد فروش نسبت به هفته گذشته داشته است.
فیلم ملودرامی پرتعلیق است که در قالب داستانی اجتماعی بخشی از مشکلات نسل جوان جامعه را مورد توجه قرار می دهد. در این فیلم ایرج قادری، گوهر خیراندیش، افسانه پاکرو، مهناز افشار، شیرین بینا، مهدی میامی، علی پیشدادیان و امیرعلی رنجبر بازیگران ، سعید مطلبی فیلمنامه نویس، حسین ملکی مدیر فیلمبرداری، محمود سماک باشی صدابردار، آتوسا قلمفرسایی طراح صحنه و لباس، مهری شیرازی طراح چهره پردازی و مرتضی شایسته تهیه کننده حضور دارند.
“پاداش سکوت” سومین فیلم سینمایی مازیار میری که از چهارشنبه سوم مرداد به اکران درآمده، داستان رزمنده ای است که در زمان جنگ باعث کشته شدن یکی از همزرمانش به نام یحیی شده است. او پس از سال ها سراغ پدر یحیی می رود تا به او بگوید پسرش شهید نشده بلکه به دست او کشته شده است.
این فیلم با فیلمنامه ای از فرهاد توحیدی با نگاهی به مجموعه داستان “من قاتل پسرتان هستم” و قصه ای به همین نام نوشته احمد دهقان جلوی دوربین رفته است. پرویز پرستویی، رضا کیانیان، جعفر والی، آتیلا پسیانی، پریوش نظریه، مهتاب کرامتی، سیما تیرانداز، فرهاد اصلانی و مهدی صفوی بازیگران فیلم هستند.
“پاداش سکوت” پس از یازده روز نمایش در ۱۴ سینما ۰۵۰/۵۷۶/۵۲ تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه این فیلم جمعه ۱۲ مرداد ۵۰۰/۵۲۴/۶ تومان بوده که ۵۰۰ هزار تومان نسبت به آخر هفته گذشته افت فروش داشته است.
“پارک وی” دهمین ساخته فریدون جیرانی در ژانر وحشت قرار دارد و به ازدواج قریب الوقوع رها و کوهیار می پردازد. پس از بازگشت از ماه عسل رها متوجه علاقه و توجه غیرعادی کوهیار به خود می شود که می خواهد همیشه و همه جا همراه رها باشد.
از دیگر عوامل فیلم می توان به نیما شاهرخشاهی، رعنا آزادی ور، بیتا فرهی، محمدرضا شریفی نیا، نیوشا ضیغمی، مهدی احمدی و آناهیتا نعمتی بازیگران، سیدغلامرضا موسوی تهیه کننده، فرج الله حیدری مدیر فیلمبرداری، بهرام دهقانی تدوینگر، آریا عظیمی نژاد آهنگساز و جیرانی فیلمنامه نویس اشاره کرد.
“پارک وی” از چهارشنبه دوم خرداد اکران شده و پس از ۷۰ روز نمایش در ۶ سینما ۸۰۰/۳۷۵/۳۷۹ تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه فیلم یکشنبه هفتم مرداد ۵۰۰/۷۴۸/۱ تومان بوده که یک میلیون و سیصد هزار تومان نسبت به هفته گذشته افت فروش داشته است.
“رئیس” تازه‌ترین فیلم کیمیایی داستان جوانی به نام سیامک است که باید بر اساس فهرست ۲۵ نفری به مشتری هایش مواد مخدر برساند. از طرف دیگر، پدر سیامک که هنوز هم یک فراری است به کشور برمی گردد تا وظیفه پدری اش را انجام دهد. یک دوست قدیمی به کمک رضا می آید.
فرامرز قریبیان، لعیا زنگنه، امین تارخ، پولاد کیمیایی، مهناز افشار، اکبر معززی و خسرو شکیبایی از بازیگران و علیرضا زرین دست فیلمبردار “رئیس” هستند. این فیلم از چهارشنبه ششم تیر اکران شده و پس از ۳۹ روز نمایش در ۱۰ سینما ۳۵۰/۸۵۱/۲۴۸ تومان داشته است. بیشترین فروش روزانه فیلم جمعه ۱۲ مرداد ۲۰۰/۴۰۰/۴ تومان بوده که دو میلیون و چهارصد هزار تومان نسبت به آخر هفته گذشته افت فروش داشته است.
فیلم سینمایی “روز سوم” به کارگردانی محمدحسین لطیفی روایتی است از آخرین روزهای مقاومت در خرمشهر سال ۵۹. داستان فیلم درباره خواهر و برادری است که همراه سایر نیروهای مردمی از خرمشهر دفاع می کنند. جنگ و گریز شرایطی به وجود می آورد که سمیره در محاصره دشمن بماند و رضا و همرزمانش برای نجات او تلاش کنند.
حامد بهداد، پوریا پورسرخ، باران کوثری، برزو ارجمند، شهرام قائدی و مهدی صباحی بازیگران اصلی فیلم هستند که از بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم، طراحی صحنه و لباس، بازیگری نقش اول زن و به صورت مشترک بهترین کارگردانی را به دست آورده است.
“روز سوم” از چهارشنبه ۲۳ خرداد اکران شده و پس از ۵۱ روز نمایش در ۱۰ سینما ۲۰۰/۴۴۷/۳۲۷ تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه این فیلم جمعه ۱۲ مرداد ۸۰۰/۸۵۰/۳ تومان بوده که حدود سه میلیون تومان افت فروش نسبت به هفته گذشته داشته است.
فیلم هندی “دان” به کارگردانی فرهان اختر با بازی شاهرخ‌خان، پریانکا چوپرا، آرجون رامپال و ایشا کوپیکار از چهارشنبه بیستم تیرماه اکران شده و پس از ۲۵ روز نمایش در دو سینما ۷۰۰/۱۱۷/۶ تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه فیلم سه شنبه نهم مرداد ۵۰۰/۱۳۸ تومان بوده که ۱۶۰ هزار تومان نسبت به هفته گذشته افت فروش آخر هفته داشته است.
این فیلم که سال ۲۰۰۶ ششمین اثر پرفروش سینمای هند بوده داستان مافیای مواد مخدر است که مردی به اسم سین قانیا و دستیارش دان آن را اداره می‌کنند. دان یکی از اعضاء گروه را به قتل می رساند و پلیس هند به دنبال اوست. سیلوا کمیسر پلیس مردی شبیه دان را وارد گروه می‌کند تا از طریق او دان را دستگیر کند.
فیلم آمریکایی “ادیسون” به کارگردانی و نویسندگی دیوید جی بورک با بازی کوین اسپیسی، مورگان فریمن، جاستین تیمبرلیک و ال ال کول جی و زمان ۹۷ دقیقه در نسخه اصلی، پس از یازده روز نمایش در دو سینما ۰۰۰/۱۲۶/۴ تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه فیلم پنجشنبه یازدهم مرداد ۰۰۰/۶۲۷ تومان بوده است.
این فیلم که با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده، داستان خبرنگاری تازه کار است که متوجه اقدامات غیرقانونی پلیس های فاسد می شود و برای به دام انداختن آنها وارد عمل می شود.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع
” خبرگزاری مهر ”
مجاز می باشد.

۵۳۱۰۷۷

……………………………………………………………………………………………………………..

صفحه اول
|
فرهنگ و هنر
|
فرهنگ و ادب
|
دین واندیشه
|
حوزه و دانشگاه
|
فناوری های نوین

اجتماعی
|
اقتصادی
|
سیاسی
|
بین الملل
|
ورزشی
|
انرژی هسته ای

عکس
|
استانها

© ۲۰۰۳-۲۰۰۵ Mehr News Agency

پیشین
موزه هنرهای معاصر فلسطین و نمایشگاه ۳۳ روز مقاومت لبنانی‌ها
پسین
انتشار یک خبر ۸۸ روز بعد!

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست