1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. امکان پیوسته شرکت در جشنواره عکس تعاون

امکان پیوسته شرکت در جشنواره عکس تعاون

دبیرخانه جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون با صدور اطلاعیه ای نسبت به امکان پیوسته شرکت در جشنواره ادواری تعاون و زمان ارسال آثار از سوی شرکت کنندگان و علاقه مندان به حضور، توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش « پایگاه عکس چیلیک » تمدید تعاون در متن اطلاعیۀ صادر شده که از نتایج نشست شورای برگزاری جشنواره عکس تعاون اعم از: دکتر رستمی مدیر جشنواره ، مهدی سروری دبیر جشنواره و همچنین محمد نیک عهد کارشناس مفهومی فراخوان ، اعلام شده است که به دلیل ادواری بودن ، هیچ یک از آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان با گزینۀ عدم پذیرش در مراحل کدگذاری و ارزیابی مواجه نخواهند شد و با وجود اینکه زمان تعیین شده در دور دوم فراخوان به شکل قانونی پایان یافته است به شکل طبیعی آثار ارسالی تا پیش از زمان ارزیابی مفهومی و داوری در زمره آثار دریافتی محسوب شده و پس از آن نیز در مجموعه فایل های دور سوم که دور نهایی و پایانی است قرار خواهند گرفت.

این اطلاعیه در بند دیگری از مفاد خود تاکید کرده است: با احترام به تمام شرکت کنندگانی که تا پیش از مهلت و زمان اعلام شده به شکل منضبط اقدام به ارسال فایل کرده بودند ، ادواری بودن و پیوستگی زمان دور دوم به سوم شرایط رد آثار را به دلیل ارسال فایل بعد از موعد مقرر را نفی می کند.

این در حالی است که در دور آتی که دور سوم و پایانی جشنواره عکس تعاون است زمان اعلام شده نهایی در جشنواره به عنوان فرصتی قطعی شمرده شده و ارسال پس از آن ، به دلیل پایان یافتن ادوار جشنواره به منزله ارسال خارج از زمان قانونی به شمار رفته و عدم پذیرش فایل های ارسالی را به دنبال خواهد شد.

این اطلاعیه با وجود تماس ها و پیگیری های عکاسان استان ها و علاقه مندان از سایر حوزه های شهرستانی برای شرکت در این جشنواره و اعلام اشتیاق نسبت به برخورداری از فرصت ایجاد گشته جهت حضور هماهنگ شده عکاسان در تمامی شرکت های تعاونی سراسر استان های کشور ، از احتمال طرح تجمیع داوری مراحل دوم و سوم نیز با حفظ سهمیه نگاه های برتر و قابل تقدیر و حتی تعداد فایل های منتخب جهت نمایشگاه یاد کرد.

بند پایانی این اطلاعیه با تاکید بر مفهوم تعاون از منظر کارشناسان مفهومی جشنواره ، خطاب به عکاسان آورده است : مباحث فنی و زیبایی شناسانه در ارزیابی عکس های دریافتی به سویی و بازنمایی نقش و تاثیر و ترویج فرهنگ تعاون از سویی دیگر تعیین کننده معیار راه یابی آثار به بخش نهایی است.

لازم به یادآوری است دور نخست این جشنواره در بهار سال جاری با انتخاب ۲۷ قطعه عکس از ۲۴ عکاس ایرانی به پایان رسید که حق التالیف عکاسان صاحب اثر به ایشان پرداخت شد و مقرر است با پایان یافتن ادوار جشنواره در مجموع یکصد قطعه عکس و پوستر از شرکت کنندگان در مراسم اختتامیه این جشنواره ادواری به نمایش گذاشته شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس ” پایان “
پسین
تور عکاسی از طلوع در کویر مرنجاب

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست