1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزاری کارگاه عکاسی مستند اجتماعی در بوشهر

برگزاری کارگاه عکاسی مستند اجتماعی در بوشهر

کارگاه تخصصی عکاسی مستند اجتماعی با حضور نیوشا توکلیان در بوشهر برگزار می شود.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) این کارگاه عصر روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه جاری در محل سالن اداره بنادر و دریانوردی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت استفاده رایگان به مسئول برگزاری این کارگاه مرتبط شده و هماهنگی های لازم را در خصوص ثبت نام به عمل آورند.

برگزاری کارگاه عکاسی مستند اجتماعی در بوشهر

حسین حیدرپور از عکاسان استان و مسئول برگزاری این کارگاه در ارتباط با شناخت مبانی عکاسی مستند و تاثیر برگزاری کارگاه هایی تئوری در میان علاقه مندان به عکاسی گفت: عکاسی از هنرهای تاثیر گذار در جامعه است و نقش عکاسان مستند اجتماعی در روند اتفاقات جامعه غیر قابل انکار است.

حیدرپور به ضرورت و اهمیت نگاه عکاسی مستنداجتماعی در حوزه مستندنگاری رویدادهای لایه های گوناگون در جامعه هم اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش دانش و توانمندی عکاسان استان بوشهر از مهمترین دغدغه های فعالان این هنر است و همه باید در مسیر بلوغ این فعالیت و تقویت این دغدغه اهتمام لازم را صرف نماییم.

نیوشا توکلیان متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است و با علاقه و تجربه عکاسی خبری به سوی عکاسی مستند روی آورد. ایشان از سال ۲۰۰۲ در نشریات معتبر بین المللی همچون: تایم، نیویورک تایمز، اشترن، فیگارو و برخی دیگر از نشریات صاحب اثر بوده است. وی به تازگی نامزد عضویت در آژانس عکس مگنوم شده است.
عکس پوستر: نیوشا توکلیان
طراح پوستر: محمد رحیم زاده

پیشین
تمدید مهلت شرکت دربخش غیرحضوری جشنواره بازار اراک
پسین
دعوت شدگان به اردوی جشنواره عکس گلستانه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست