1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزیدگان اردوی عکس تعزیۀ لامرد معرفی شدند

برگزیدگان اردوی عکس تعزیۀ لامرد معرفی شدند

برگزیدگان اردوی عکاسی تعزیۀ شهرستان لامرد معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) به نقل از دبیرخانه نخستین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد، نفرات برتر این اردو با حضور مدیران و مسئولین و همچنین اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان، معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.
مراسم معرفی نگاه های برتر عکاسان در بخشی از برنامۀ نشست دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان لامرد برگزار شد و در طی این معرفی نفرات نخست تا سوم نخستین اردوی ملی عکس تعزیه معرفی شدند.

براساس این گزارش نفر نخست: مهدی جهان افروزیان از بوشهر، نفر دوم: سروش جوادیان از تهران، نفر سوم: جلال شمس آذران از تبریز و در بخش ملی، نگاه محمدرضا(امید) آقایی از شیراز شایسته تقدیر و در بخش شهرستانی سجاد جهانبانی و نسرین عباسی برگزیده معرفی شدند.
نمایشگاه عکس های برتر نخستین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد از ۲۲ آذرماه تا ۲دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در نگارخانه هتل قصر امیریه شهرستان لامرد در استان فارس در حال برگذاری است.

برگزیدگان اردوی عکس تعزیۀ لامرد معرفی شدند

اسامی ۲۷ عکاس صاحب اثر در بخش نمایشگاه اردوی عکس تعزیۀ لامرد به این ترتیب معرفی شده است:
اسحاق آقایی، مهین آدینه محمدزاده، محمدرضا(امید) آقایی، علی اسدی، صادق امیری، عادل بهادر، سروش جوادیان، سجاد جهانبانی، مهدی جهان افروزیان، پریسا حسین زادگان، امین رحمانی، حامد رازقی، رضا زارع، جلال شمس آذران، نرگس سینایی، حامد صادقی، گلناز صفوی، ابراهیم علی پور، نسرین عباسی، سکینه عباسی، جمشید غضنفری، علی قنبری، امیر قیومی، ناصر گل نظری، حمزه محمدحسینی، رامونا میریان و طیبه نصرالهی.
علی حسن زاده دبیر این اردو و مسئولیت ارزیابی فایل عکس های ارسالی و داوری اثار بر عهدۀ: عبدالعلی حدادیان و محمدیان و علی حسن زاده بوده است.
پایان بخش برنامه های این مراسم پس از گشایش و دیدار از نمایشگاه ۱۱۲ قطعه ای عکس های راه یافته، عکس گروهی عکاسان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان با دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که در انجام شد.

پیشین
حکم دبیر چهارمین جشنواره عکس فرش دستباف صادر شد
پسین
اسامی شرکت کنندگان دومین جشنواره راه و بی راه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست