1. خانه
  2. بدون دسته
  3. تمدید مهلت ارسال رزومه به جشنواره عکس بازار اراک

تمدید مهلت ارسال رزومه به جشنواره عکس بازار اراک

مهلت ارسال رزومه به جشنواره ملی عکس بازار تاریخی اراک تمدید شد.
مهلت ارسال رزومه و ثبت نام اولیه جهت شرکت در بخش حضوری جشنواره ملی عکس “بازار تاریخی اراک” تا پایان ساعت اداری روز ۱۴ تیر ماه تمدید شد.
نخستین جشنواره ملی عکس « بازار تاریخی اراک » عادل عزیزی دبیر جشنواره ملی عکس بازار تاریخی اراک با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال رزومه(سوابق)، گفت: به دلیل استقبال متقاضیان و در خواست های عکاسان مبنی بر تمدید این مهلت، مهلت ارسال رزومه برای شرکت در بخش حضوری تا دو روز دیگر تمدید شد.

وی افزود : تا کنون بیش از ۱۳۰ رزومه به دبیرخانه جشنواره برای شرکت در بخش حضوری ارسال شده است و همچنان نیز ارسال رزومه ادامه دارد.

عزیزی با اشاره به اینکه جشنواره در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد گفت: پس از بررسی سوابق عکاسی و نمونه آثار ارسال شده، از بین متقاضیان ۳۵ نفر به عنوان مدعو به جشنواره دعوت می شوند و کلیه هزینه های اسکان و پذیرایی آنان بر عهده اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی خواهد بود.

دبیر جشنواره افزود: محدودیتی برای حضور عکاسان آزاد در بخش حضوری نیست و متقاضیان می توانند با هزینه خود در بخش حضوری جشنواره شرکت نمایند.

وی گفت: متقاضیان برای شرکت در بخش غیر حضوری می توانند تا تاریخ ۲۰ تیر ماه شرکت نمایند.
عزیزی افزود: داوری در این بخش از بین آثار ارسال شده طبق موضوعات جشنواره از بازار تاریخی اراک خواهد بود و هر عکاس می تواند برای شرکت ۱۵ اثر همراه با فرم تکمیل شده ثبت نام به ایمیل جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است جشنواره ملی عکس بازار تاریخی اراک از تاریخ ۲۸ تیرماه تا ۳۱ تیر ماه توسط اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با همکاری انجمن عکاسان استان مرکزی برگزار می شود.
————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهدۀ متن فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس « بازار تاریخی اراک » ” ایـنجـا “ کلیک کنید.

پیشین
رضوانی مجتبی
پسین
مدیریت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست