1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی از شرکت تعاونی گیاهان دارویی مهدارو

تور عکاسی از شرکت تعاونی گیاهان دارویی مهدارو

دومین تور عکاسی از شرکت تعاونی های برتر با پشتیبانی و هماهنگی دبیرخانه جشنوار عکس تعاون در شهرک صنعتی نظرآباد استان البرز برگزار شد .

به گزارش پایگاه عکس چیلیک با هماهنگی انجام گرفته از سوی دبیرخانه جشنواره عکس تعاون ، دومین تور ویژه عکاسان متقاضی شرکت در جشنواره عکس تعاون ، در محل شرکت تعاونی داروسازی، بالک و گیاهان دارویی و داروهای گیاهی مهدارو طوبی برگزار شد .
در ابتدای حضور این حضور ، نخست عکاسان از توضیحات مدیرعامل شرکت و گروه کارشناسان ایشان برخوردار شده و در ادامه از خطوط فرآوری ، آماده سازی ،ساخت وغنی سازی ، عصاره گیری ، آسیاب ، تزریق ، تولید و بسته بندی و کنترل کیفی اشکال مختلف دارویی شامل سه حوزه مایعات ، نیمه جامدات و جامدات به عکاسی پرداختند .
مجتمع تعاونی صنایع داروسازی مهدارو طوبی از جمله شرکت تعاونی های برتر سالهای اخیر است که در مراحل استانی و کشوری دارای سوابقی درخشان و تولیداتی مفید در حوزه سلامت بوده است . محصولاتی چون شربت ضدسرفه و سرماخوردگی تیماسین(ارگاتیموس) ، انواع دم نوش های گیاهی دارویی در ده طعم گوناگون ، کپسول های تقویت قوای عمومی ، پودر جوانۀ گندم و … از جمله رایج ترین تولیدات این شرکت تعاونی می باشد .
طرح حضور در خطوط تولید و بسته بندی شرکت تعاونی های برتر به منظور معرفی شرکت تعاونی های فعال و پویا و با هدف تسهیل حضور امن عکاسان در محیط های مستعد عکاسی به جهت تقاضای شرکت در سومین جشنواره عکس تعاون برگزار می شود که در این سفرها متقاضیان تنها با یک اظهار حضور و ثبت نام ساده از این امکان برخوردار می شوند .

عکاس: مهدی سروریلازم به ذکر است چندی پیش دبیرخانه جشنواره عکس تعاون تصویر مجوز عکاسی و دستورالعمل پذیرش و همکاری از سوی دکتر حمدا.. رستمی را به تمامی ادارات کل استان ها ، در اختیار رسانه ها قرار داد تا عکاسان در محیطی امن بتوانند نگاه ظریف و ذهنیت خطیر شان را در مسیر تولید فایل در شرکت تعاونی ها صرف نمایند .

شرکت تعاونی مهدارو در سال ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به عنوان تعاونی برتر استان البرز شناخته شد . این شرکت در سال ۱۳۹۴ عنوان تعاونی برتر کشوری را از آن خود کرد و در حوزه کارآفرینی نیز در سال ۱۳۹۴ در حوزه اشتغالزایی در بخش استانی و کشوری حائز رتبه شد . از دیگر عناوین کسب شده در سال جاری می توان اخذ عنوان واحد نمونه صنایع استان البرز اشاره کرد (+).
دکتر طاهر مهدلو در گفت وگو با خبرنگار حوزه تعاون دبیرخانه جشنواره ، دیدارهایی از این دست را سبب ارتقای اطمینان مردم به جنبه های کیفی تولیدات تعاونی ها دانست و یادآور شد : بهترین سرآغاز کارها صدق و صفاست و بهترین سرانجام کارها وفای به عهد و پیمان است و این کلام ، شعار از ابتدا سرلوحۀ عوامل شرکت تعاونی داروسازی ، بالک و گیاهان دارویی و داروهای گیاهی مهدارو طوبی است .

ایشان مجموعه کارکنان و مدیریت شرکت مهدارو طوبی با سرلوحه قرار دادن شعار فوق الذکر توانسته است با برنامه ریزی های دقیق علمی و اجرایی در اندک زمان با درک و کشف و تهیه و تامین نیاز واقعی مردم در حوزۀ داروهای گیاهی و مکمل ها اعتماد واقعی شهروندان شریف را جلب کرده محصولات ارزنده و مفید و موثر را تقدیم نماید . به طوریکه در سراسر کشور توزیع شده و و به شکل وسیعی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است و به موازات ان مسئولان دلسوز نیز با حمایت های مادی و معنوی و ارزیابی هایی که به عمل آوردند این واحد را در سه سال متوالی به عنوان واحد تولیدی نمونه و کارآفرین برتر در استان و در سال جاری در سطح کشور رتبه نخست مورد ارزیابی و تاید قرار دادند .

دکتر مهدلو کپسول درمان کبد چرب را با عنوان تولیدی « لیورسین » از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تولیدی این شرکت تعاونی برشمرد و در آینده ای نزدیک از راه اندازی خط تولید این دارو خبر داد .
« مهدی سروری » دبیر جشنواره عکس تعاون ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر طاهر مهدلو رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مهدارو و صدیقه پاک نژاد مدیرعامل و مهندس امیررضا پاک نژاد مدیر اجرایی بخش تولید شرکت تعاونی مهدارو ، از برنامه ریزی و تدارک سفر بعدی عکاسان به شرکت تعاونی بعدی خبر داد و این همکاری و حضور را اسباب تعریف شایسته تری از مفهوم و تصویر تعاون در اذهان عموم برشمرد .
در این سفر عکاسی عکاسانی چون : سیدصادق موسوی ، مهری راست قدم ، ابراهیم باقرلو ، نهلا نیاورانی ، محمد کیانی ، معصومه حضرتی ، سهیلا خانمیرزایی ، فائزه حمیدیا ، مرضیه قاضی زاده ، علی رضا سادات و مهدی سروری حضور داشتند .

عکاسان پس از دیدار از این کارخانه در ضیافت نهار مجموعه هیات مدیره شرکت داشتند و با هدیه ای از سبد محصولات تولیدی این شرکت تعاونی ، روز عکاسی خود را به پایان برده و پس از ثبت عکس گروهی به تهران بازگشتند .
جهت مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی از شرکت تعاونی گیاهان دارویی مهدارو « ایـنجـا » کلیک کنید .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکاسان دور دوم جشنواره عکس تعاون معرفی شدند
پسین
۱۲۳ اثر به دومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق راه یافت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست