1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی از شرکت های تعاونی برگزار می شود

تور عکاسی از شرکت های تعاونی برگزار می شود

امکان شرکت در تورهای عکاسی و عکاسی از شرکت های تعاونی های برتر توسط دبیرخانه جشنواره عکس تعاون مهیا شد .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه سومین جشنواره ادواری عکس تعاون ، معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تسهیل شرایط هماهنگی و امکان حضور عکاسان و علاقه مندان در شرکت تعاونی های برتر ، اقدام به طراحی سفرهای نیمروزه عکاسی از شرکت های تعاونی گروهی کرده است .
دبیر جشنواره عکس تعاون با اعلام این خبر افزود : امکان شرکت در سفرهای عکاسی نیم روزه و حضور در شرکت تعاونی های منتخب کشور برای آن دسته از عکاسانی که شرایط حضور در گروه های عکاسی را دارند مهیا شده است .
« مهدی سروری » با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش در سفر عکاسی از شرکت های تعاونی یادآور شد : با هماهنگی های انجام گرفته شرکت های تعاونی با موضوع های کاری گوناگون از جمله : معدنی ، محصولات غذایی ، پرورش شترمرغ ، قالی بافی ، ماهیگیران و … در متن این سفرها قرار گرفته است تا متقاضیان بتوانند از شرایط حضور و امکان عکاسی از فرصت های فراهم آورده شده در ساعات کاری کارگران شرکت های تعاونی بهره برداری نمایند .
BANER-copy
دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون ، هدف از طراحی و برگزاری سفرهای نیمروزه عکاسی از شرکت های تعاونی برتر ، میزبانی از گروه عکاسان و پشتیبانی از هنرمندانی عنوان کرد که علاقمند به حضور و شرکت در سومین جشنواره ادواری عکس تعاون هستند .
لازم به ذکر است متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون این برنامه به پایگاه عکس چیلیک به عنوان پشتیبان رسانه ای این دبیرخانه و سایر پایگاه های تخصصی عکس و عکاسی در کشور مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در تماس باشند .

* جهت مشاهده فراخوان سومین جشنواره ادواری عکس تعاون « ایـنجـا » کلیک کنید .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکس های توافق هسته ای در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها
پسین
نمایشگاه عکس « از میان ما » در نگارخانه ایده پارسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست