93 -
تور عکاسی مستند از ماهیگیران ساحلی
تاریخ برگزاری : 1395/07/20
یک روزه
برنامه سفر

همسفران این تور عکاسی در این تور، عکاسی مستند از تلاش و تکاپوی زحمت کشانی را در پوشش های عایق با رطوبت و نمین تجربه خواهند کرد که دستاورد این تلاش فرم هایی است که تا به حال کمتر در فعالیت های انسانی دیده شده است.
برگزاری تور عکاسی مستند تسهیل کننده شرایط حضور عکاسان در موقعیت های مشاغل بومی مناطقی از کشور است تا به هر چه پربارتر شدن بایگانی تصویری و تکمیل بانک اطلاعات مشاغل بومی بیانجامد.

اهداف عکاسی

فرم هایی از فعالیت های کار گروهی در قالب جلوه هایی ویژه در کار عکاسی مستند اجتماعی ، استراحتگاه کارگران ، مناظر ساحلی ، حضور در محل زندگی آلاچیق نشینان و دیگر مضامینی که می تواند مصداقی بر فعالیت های گروهی و نشانه هایی از تعاون را به همراه داشته باشد .

درباره منطقه

شهر آمل از جمله شهرهای استان مازندران است که با وجود همسایگی با شهرهای ساحلی بابلسر، محمودآباد و نور، خود فاقد ساحل دریا است.
اگر چه با کمترین مسافت طی شده می توان به شهرهای ساحلی خوش آب و هوایی رسید که تور صید ماهی صیادان و ماهیگیران همیشه در چندین نوبت شبانه روز تلاش می نماید تا چرخ روزی عده ای را در چرخه ی روزگار بچرخاند.
آب و هوای این منطقه در تابستان‌ها گرم و مرطوب و در زمستان ها ملایم و حداکثر ریزش باران در ماه آذر و حداقل آن نیز در تیر ماه است.
بخشی از ساکنان این شهر به دلیل همجواری با ساحل دریا برای امرار معاش تحت نظارت سازمان ها و تشکیلات شیلات به شغل ماهیگیری می پردازند و این حرفه به شغلی فصلی برای مردمان این منطقه بدل شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سفرهاى چیلیک این بار قصد ماهیگیرى کرده بود و از خوش شانسى من بود که به هر دلیل نیامدن، روزى این سفر قسمتم شد. عکاسى از یک روز کارى ماهیگیران، برنامه سفر بود. زمانى که آنان چشم به دریا دوخته بودند براى روزى تورهایشان، چشم ما پشت دوربین ها روزى دیگرى را مى جست. خدا رو شکر که در زمینه هوایى خوب و هماهنگى و همراهى که بواسطه پایگاه عکس چیلیک صورت گرفته بود هر آنچه روزى فکر و نگاهمان بود، سوغات سفرمان شد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تورهای چیلیک

فهرست