105 -
تور عکاسی طلوع در کویر
تاریخ برگزاری : ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
یک روزه
برنامه سفر

مدت و زمان برنامه: سفر یک شب و یک روز بوده و زمان حرکت ، از شامگاه چهارشنبه ۱۶اسفندماه تا شامگاه پنجشنبه می باشد.(در صورتی که با مشکل جوی مواجه باشیم امکان برگزاری سفر در هفته بعدش محتمل است)

اهداف عکاسی

اهداف عکاسی: حضور سحرگاهی در پای تپه های رمل و مشاهده طلوع خورشید و عکاسی از فرم ها و منحنی های زیبای تپه رمل ها

درباره منطقه

برنامه سفر: همسفران این تور عکاسی در حرکتی شبانگاهی از تهران عازم مقصد شده و نیمه های شب را در دل کویر طی کرده و در نهایت پیش از طلوع خورشید به مقصد رسیده باشند.
عکاسی تا حدود ۴ساعت پس از زمان طلوع ادامه یافته و به مرور به طرف نقطه آغاز حرکت در تهران باز می گردند.
همسفران در شامگاه پنج شنبه در تهران خواهند بود.

تور عکاسی طلوع در کویر مرنجاب:

کویر یکی از گونه های اعجاز طبیعت است و کویر مرنجاب از جمله این اعجاز طبیعی است که گاه دوربین های عکاسی ” چیلیک، چیلیک ” تلاش خود را می کنند تا وسعت روح و عمق درک این اعجاز طبیعت را در عکس بنشانند.
کویر مرنجاب در استان اصفهان واقع شده و همجوار با شهر کاشان است که از سوی شمال به دریاچه نمک شهرستان آران و بیدگل، از سمت غرب به کویر مسیله و دریاچه های نمک حوض سلطان و حوض مره، از شرق به کویر بندریگ و پارک ملی کویر و از جنوب به شهرستان های آران و بیدگل و کاشان منتهی می شود.
این کویر یکی از زیباترین جاذبه های اکوتوریستی ایران محسوب می شود که تپه های شنی بلند و پوشش گیاهان شور تاق و گز و بوته های قیچ آن، جلوه ی زیبایی به این منطقه بخشیده است. دریاچه نمک آران از دیگر نقاط دیدنی این منطقه به شمار می آید.
بنای کاروانسرای مرنجاب که به دستور شاه عباس صفوی در کنار قنات مرنجاب بنا نهاده شده از جمله آثار تاریخی موجود در منطقه است که ایستگاه استراحت و نقطه آغازین سفرهای کویری است.
گروه همسفران تور عکاسی  پایگاه عکس چیلیک می کوشند تا با برنامه ریزی مناسب و منسجم ، باحضور سحرگاهی و درک زمان طلوع، عکاسی لذت بخشی را در این تور تجربه نمایند.
عکاسی طلوع در کویر مرنجاب تجربه ای شیرین با خاطراتی خوش از نمونه ثبت هایی است که در سال های گذشته توانست با نمایشگاه گروه انتهای زمین در قالب نمایشگاه و کتاب پذیرای نزدیک به یکصد قطعه عکس از ۹۳ عکاس همسفر با تور عکاسی چیلیک باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

۵ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • مرور عکس هاى گزارشى، لحظه لحظه سفر را دوباره تداعى و زنده کرد، سفرى که با هر بار تجربه آن هیچگاه تکرارى نمى شود، در هر سفر، کویرْ منظرى جدید از خود را در مقابل چشمان قرار مى دهد که گویى هیچگاه ندیده ایم، این خاصیت کویر است. معجزه طلوع، زاویه تابش و بازى نور و سایه، در هر تجربه شگفتى هاى تکرار نشدنى را مقابل دیدگان عکاسان جستجوگر فرم ها، بافت ها و منحنى هایى که در بازى نور و سایه خودنمایى مى کنند، قرار مى دهد.
    کویر را باید دید، نه یک بار که بارها.
    دیدن و عکاسى از این معجزه طبیعت همراه #تورهاى_عکاسى_چیلیک، خود فرصت و امکانى مغتنم است که نباید از دست داد.

    پاسخ
  • خوشحالم که برای دومین بار عکاسی از کویر را به همراه پایگاه عکس چیلیک تجربه کردم. سفری پر از خاطرات و جذابیت های دیدنی کویر که هیچ گاه تکراری نمی شود.
    از جناب آقای سروری مدیریت محترم و همه عزیزان همسفر سپاسگزارم که با خوبی هایشان خاطرات به یادماندنی این سفر را رقم زدند.

    پاسخ
  • مریم خداوردی
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۰۱:۱۱

    گزارش تصویری تورها همیشه قسمت مورد علاقه من است چرا که یادآور خاطرات سفر و شیرینی آن می باشد. از طرف دیگر همه جوانب سفر از نگاه همه همسفران که هرکدام در قسمتی مشغول عکاسی بوده اند را میبینیم.
    همچنین دیدن خودمان در حین عکاسی و از دریچه دوربین بقیه بسیار جذاب است و یارگاری باارزش از سفرهای ماست. خوشحالم که چنین رسمی در تورهای عکاسی چیلیک هست که باید علاوه بر عکسهایی که از موضوعات سفر می گیریم حواسمان به همسفرانمان و فعالیت های آنان نیز باشد و می آموزیم که فقط خودمان را نبینیم. در تورهای عکاسی چیلیک زندگی می کنیم و یاد میگیریم که خوب زندگی کنیم.

    پاسخ
  • عارفه حجارمنش
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۱۵

    وقتی عکس های گزارشی رو میبینم لحظه لحظه سفر برام تکرار میشه
    عکس های گزارشی هر سفر به جز یادآوری خاطرات زیبا برای همسفران فراز و فرود سفرها و مقدار کمی تجربه و فضای امن و دلنشین تور های عکاسی پایگاه چیلیک رو هم به نمایش میزاره

    پاسخ
  • حسین موقر
    ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴

    کویر
    با خشکی ، عریانی ، پای برهنه ، لب خشک ، تن درد ، بادو خاک وحسرت یاد میشود
    از طلوع در کویر ، از خط های منحنی ، از نرمی ورقص طلایی ، از سایه روشن های کویر بگوییم
    از طلایه کویر ثبت و خاطره دارم واین ثبت و خاطره را با همسفرانم در #تورعکاسی چیلیک سفری که به کویر مرنجاب با مدیریت دقیق و حساب شده جناب آقای #مهدی_سروری داشتم رقم خورد
    سپاسگزار تک تک عزیزانی هستم که در این سفر خوش همراه ، هم دل وآموزگاری بی منت بودند وبی هیچ چشم داشتی صادقانه اطلاعات در اختیار #همسفران می گذاشتند
    #پایگاه عکس چیلیک
    #تور_عکاسی_چیلیک
    #مهدی_سروری

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تورهای چیلیک

فهرست