1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی پاییزی چیلیک برگزار شد

تور عکاسی پاییزی چیلیک برگزار شد

همزمان با فرارسیدن نیمۀ فصل پاییز ، عکاسان علاقه مند به طبیعت ، در تور عکاسی پاییزی پایگاه عکس چیلیک شرکت کردند .
در این کارگاه عکاسی یک روزه که در قالب هشتادومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک در روز پنجشنبه ۱۴ آبان ماه جاری برگزار شد بیست و سه نفر از عکاسان حضور یافته و ضمن تجربه پیاده روی در مسیر جنگل های منطقه مقصد ، ساعات ابتدایی روز را تا ظهر در محیط سرشار از سکوت و موسیقی طبیعت و در حاشیه آبگیر و دریاچه چورت به عکاسی گذراندند .
برگزاری این سفر از زمان تابستان در برنامه تورهای آینده عکاسی پایگاه عکس چیلیک قرار گرفت و مورد اطلاع رسانی قرار گرفت و در نهایت با انتخاب و پذیرش حضور ۲۳ تن از متقاضیان از شامگاه چهارشنبه آغاز و در روز پنجشنبه ۱۴ آبان ماه جاری برگزار شد .

از جمله برنامه های در مسیر حرکت معرفی عکاسان و اعلام اطلاعاتی از مشخصات فردی ایشان بود تا شرایط بحث و بررسی و گفت و گو پیرامون موضوع های گوناگون در حوزه عکس و عکاسی ، شرایط عکاسی در موقعیت کنونی جامعه و روش های تشخیص و دستیابی به گروه های سلامت متخصص در حوزه عکس و عکاسی پرداخته شد .

IMG_4006

عکاس: فاطمه سادات حجازی ، ۸۰ومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک به قصد عکاسی پاییزی در حاشیه دریاچه چورت

اسامی عکاسان همسفر با ۸۰ومین تور عکاسی پیلیک به این ترتیب معرفی می شود : زهرا باقری فرد ، محمدرضا خرازی ، مریم خداوردی ، علی(کامران) ذهبی ، آمنه عبادی ، آزیتا قاسمی ، محمدرضا زارع ، محمدرضا رحیمی ، فاطمه سادات حجازی ، مهدی سروری ، شهلا صادقی ، مهدی نوری زاده ، زهرا(نهلا) نیاورانی ، محمد کیانی ، محمدحسن(کیوان) محمدی ، گل گونه نجفی ، سیدصادق موسوی ، صبوره منتظرین ، مریم متین ، سیدعرفان علی پور ، سعید مقدم ، مجید وفایی ، سمانه میلانلو .
مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک » مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار گیرند و همسفران به رایگان و تنها با مشارکت در بخش ارایه فایل با شرایط تعیین شده از امکان حضور در نشست نقد و بررسی تور و تحلیل آثار و انتخاب نگاه های برتر عکاسان همسفر در کارگاه عکاسی پاییزی در طبیعت جنگل و دریاچه چورت برخوردار خواهند شد .

IMG_7361

عکاس : مهدی سروری ، عکاسان همسفر با ۸۰ومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک ، پاییز جنگل و دریاچه چورت

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک » شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.
حضور دیگر علاقه مندان حضور و بهره مندی در این جلسات که بیش از ۲۵۰ قطعه عکس تولید شده توسط همسفران به نمایش گذاشته خواهد شد ، با طرح درخواست با مسئول نشست و هماهنگی با ایشان ممکن و مهیا است.
تورهای آتی پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) با هدف عکاسی از: تالاب میانکاله ، طبیعت و معماری بوشهر ، طبیعت دریاچه نئور تا سوباتان، طلوع خورشید در کویر ، غروب ماسوله و صبحگاه قلعه رودخان، کویر شهداد، ارتفاعات ساواشی(تنگه واشی)، آبگیر الندان، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی و میانکاله، غار کتله خور، پلور، جزیره قشم، ترکمن صحرا، نهارخوران گرگان، کردستان، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران گرگان، منطقه اسالم به خلخال، طبیعت آستارا، و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

جهت مشاهده گزارش تصویری این سفر از نگاه عکاسان همسفر « ایـنجـا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان سومین دور جشنواره عکس تعاون
پسین
فراخوان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • مریم خداوردی
    ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۱۹

    طبیعت دریاچه چورت و جنگل اطراف آن بسیار زیبا بود و پتانسیل عکاسی خوبی داشت ضمن اینکه از سکوت و آرامش آن بسیار لذت بردم.
    گروه بسیار دوستانه و صمیمی ومدیریت خوب , مسئولانه و دلسوزانه جناب سروری مانند همیشه, سفر پرباری را برایمان رقم زد. توانستیم در یک زمان مناسب که نور خوبی برای عکاسی وجود داشت به محل برسیم و استفاده کنیم. همچنین کمک دوستان با تجربه تر و راهنمایی های آنان در هر تور موجب شده هربار چیزهای بیشتری بیاموزم.

    پاسخ
  • همانگونه که حدس میزدم اعجاب انگیز و زیبا بود و حضور من و همسرم در کنار همسفران خوب پایگاه عکس چیلیک برایمان فرصت مغتنمی بود که بیاموزیم و بیاموزانیم راه و رسم عکس گرفتن را.امیدوارم دوباره در کنار همسفران خوبی چون شما باشیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست