1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جاذبه های گردشگری کردستان از نگاه اسعد گازرانی

جاذبه های گردشگری کردستان از نگاه اسعد گازرانی

نمایشگاهی از آثار عکاسی « اسعد گازرانی » عکاس کرد زبان خطۀ غرب کشور به مناسبت روز جهانی گردشگری از روز یکشنبه ۵ مهرماه سال جاری در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش می یابد.

photo_2015-09-21_13-11-13به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که عکاس با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان برگزار می کند ، تعداد ۴۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از موضوع اکوتوریسم و جاذبه های گردشگری این استان در قالب نمایش معماری (شهری و روستایی) ، کشاورزی ، پوشش اصیل و طبیعت منطقه به نمایش می گذارد.

« اسعد گازرانی » متولد اسفندماه سال ۱۳۵۲ و دانش آموخته ی مقطع کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی شهر سنندج است.ایشان چندین سال است که مجموعه عکس هایی را با موضوع فرهنگ قومیت کُرد گردآوری کرده و در حال تکمیل آن است.

مناسبت روز جهانی گردشگری در تاریخ ۵ مهر ماه [ ۲۷ September ]  همه ساله بهانه ای است برای معرفی بنیه های گردشگری استان های گوناگون کشور که در این مناسبت عکاسان نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری و پتانسیل های دیداری شهرها و شهرستان های استان خود دست به برگزاری نمایشگاه هایی از این دست اقدام می کنند.


این نمایشگاه در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۵ مهر ماه گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۰ مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه ارشاد در استان کردستان ، شهرستان سنندج، خیابان شهدای جنوبی(فرح سابق) ، نبش بوستان شهدا ، سالن انجمن خوشنویسان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« رقص باد، بازی آفتاب » در فرهنگسرای نیاوران
پسین
عکس های میترا محاسنی در نگارخانه گلستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست