1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جشنواره ایران شناسی برگزیدگان خود را معرفی کرد

جشنواره ایران شناسی برگزیدگان خود را معرفی کرد

برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی با موضوع ” آثار تاریخی و فرهنگی ایران زمین ” در محل سالن محتشم این بنیاد معرفی شدند و با اهدای جوایز، از ایشان تقدیر به عمل آمد.
به گزارش “پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) صبح روز گذشته دوشنبه ۱۹ خردادماه جاری سالن محتشم بنیاد ایران شناسی واقع در خیابان شیخ بهایی تهران پذیرای حضور عکاسان و علاقه مندانی بود که با شرکت در چهارمین جشنواره عکس این بنیاد، در انتظار گشایش نمایشگاه آثار راه یافتگان و فهرست عکاسان برگزیده توسط گروه داوری بودند.

ایران شناسی برگزیدگان خود را معرفی کرد

در این مراسم ابتدا قدرت ا.. علیزاده مدیر چهارمین جشنواره عکس ایران شناسی عدم حضور آیت ا.. سیدمحمد خامنه ای ریاست بنیاد ایران شناسی را به دلیل شرکت در جلسه موازی با مراسم بیان کرد و ضمن خواندن پیام ایشان خطاب به عکاسان و حاضرین در سالن، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره را اظهار داشت.
ایشان همچنین در ادامه از تلاش دست اندر کاران جشنواره چهارم برای هرچه بی نقص تر برگزارشدن سلسله جشنواره های عکس ایران شناسی یاد کرد و در پایان سخن به عنوان نوید کلام، به برگزاری پنجمین دوره این جشنواره به شکل بین المللی اشاره کرد و در انتهای سخنان خود از همکاران بنیاد ایران شناسی، دکتر پورحسین مدیریت شبکه مستند سیما، ندا عابد نماینده شبکه مستند در شورای برگزاری جشنواره و از رسانه پایگاه عکس چیلیک به جهت پشتیبانی تخصصی و اطلاع رسانی های موثر نام برده و تقدیر نمودند.

ندا عابد نماینده شبکه مستند در برگزاری چهارمین جشنواره عکس ایرانشناسی قدردانی کرد – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930319000997#sthash.SAICgCIM.dpuf
ندا عابد نماینده شبکه مستند در برگزاری چهارمین جشنواره عکس ایرانشناسی قدردانی کرد – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930319000997#sthash.SAICgCIM.dpuf
ندا عابد نماینده شبکه مستند در برگزاری چهارمین جشنواره عکس ایرانشناسی قدردانی کرد – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930319000997#sthash.SAICgCIM.dpuf

پس از ایشان دکتر پورحسین مدیر شبکه مستند سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان همکار این دوره از جشنواره در جایگاه حاضر شد و به ذکر سخنانی پیرامون اهمیت مستند سازی در حوزه فرهنگ و هنر پرداخت.
ایشان با اشاره به تغییر ذائقه مردم و علاقه مندی هرچه بیشتر مردم به پخش برنامه های مستند خواستار نمایش آثار عکاسان برای پخش روزانه در شبکه مستند شد.
لحظاتی بعد کتایون قدس راد به عنوان نماینده هیات داوران برای خواندن متن بیانیه هیات داوران چهارمین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی در جایگاه حاضر و بیانیه این گروه را برای مسئولین و عکاسان و علاقه مندان خواند.
برنامه به نیمه زمانی خود رسیده بود که کتابی با عنوان ” دومین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی “ در دستان مجری قرار گرفت و خبر خوش چاپ این کتاب به حاضرین اعلام شد.

ایران شناسی برگزیدگان خود را معرفی کرد

مراسم به اینجا که رسید با دعوت از تنی چند از مسئولین بنیاد و شبکه مستند به جایگاه، از داوران و پس از ایشان عکاسان برگزیده و تقدیری برای دریافت لوح و جوایز دعوت به عمل آمد.
در ابن بخش از برنامه ابتدا کتایون قدس راد، افشین بختیار و رسول اولیازاده به عنوان اعضای گروه داوران چهارمین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی تقدیر شد و سپس از برگزیدگان بخش غیرحرفه ای جشنواره به ترتیب از: محمدحسن باقری، نازی مرتاض خو نام برده و برای دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و یک سکه تمام بهار ازادی دعوت به حضور شد و پس از آن اسامی برگزیدگان بخش حرفه ای جشنواره به ترتیب از:
سمانه نفیسی و محمدعلی میرزایی و افشین میرزایی نام برده و برای دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و دوسکه تمام بهار آزادی دعوت به حضور شد.
همچنین در بخش حرفه ای از دو عکاس به نام های: مسعود احمدزاده مطلق، داود شیخ الاسلامی و در بخش غیرحرفه ای از یک عکاس به نام نامدار مهدیزاده نادری برای دریافت لوح و کارت هدیه یک میلیون ریالی نام برده شد و دعوت به عمل آمد.
پایان بخش دعوت از افراد، دعوت از ” مهدی سروری ” مدیرمسئول رسانه پایگاه عکس چیلیک بود که در طول دوره برگزاری این جشنواره به عنوان حامی رسانه ای با اهدای لوح سپاس، نسخه ای از کتاب نفیس دومین جشنواره عکس بنیادایران شناسی و بسته فرهنگی اهدایی از طرف شبکه مستند معرفی شده و مورد تقدیر واقع شدند.
پایان بخش برنامه های این مراسم دعوت به پذیرایی و گشایش نمایشگاه ۸۰ قطعه عکس راه یافته از ۶۳ عکاس ایرانی و نمایش این آثار برای حاضرین علاقه مند بود.
و به این ترتیب پرونده چهارمین جشنواره عکس بنیاد ایران شناسی با عمل به تعهدات مندرج در متن فراخوان نیز در آستانه بایگانی قرار گرفت تا سابقه چهار دوره برگزاری موفق جشنواره برای همکاران دبیرخانه این جشنواره محفوظ بماند.
مدیریت این دوره از جشنواره را قدرت ا.. علیزاده و حمید افشار مسئولیت دبیر اجرایی را برعهده داشت.
سایر اطلاعات و اخبار ارسالی از سوی دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت از طریق بخش اخبار این رسانه منتشر خواهد شد.

پیشین
روی دیوار یک ساختمان قدیمی+تصاویر
پسین
نمایشگاه عکس « بازتاب » در کافه ۷۸

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست