1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. جشنواره عکس جوانان عصر ما برگزار می‌شود

جشنواره عکس جوانان عصر ما برگزار می‌شود

منبع: ایرنا/
دومین جشنواره عکس جوانان عصر ما با هدف ایجاد شور و نشاط میان دانشجویان و هنرمندان و تقویت ارتباط دو سویه میان دانشگاه و هنرمندان به همراه مستندسازی موضوع جوانان و نقش آفرینی انها در عرصه‌های مختلف اجتماعی از ‪ ۳۰‬اردیبهشت تا ‪ ۶‬خرداد درتهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی جشنواره عکس جوانان عصر ما ، بصیر اقارب پرست دبیر این جشنواره با بیان این مطلب گفت : در این دوره از جشنواره مضامین و موضوعاتی همچون جوانان و علم ، جوانان و ورزش ، جوانان و هنر ، جوانان در فعالیت‌های اجتماعی ، جوانان و دفاع مقدس، جوانان و ازدواج،جوانان و دانشگاه ،جوانان و توسعه، جوانان و نوآوری ، جوانان و انقلاب اسلامی و دیگر موضوعات مد نظر بوده است .

وی افزود : تاکنون ‪ ۴۴۲‬عکاس در این جشنواره شرکت کردند که با مقایسه با دوره قبل تعداد شرکت‌کنندگان دو برابر شده است .

دبیر جشنواره عکس جوانان عصر ما یادآور شد : تاکنون ‪ ۲۴۸۸‬اثر از این عکاسان از سراسر کشور توسط دبیر خانه جشنواره دریافت شده است که این اثار توسط هیات داوران بررسی می‌شود .

براساس این گزارش هیات داوران این جشنواره شامل علیرضا کریمی صارمی مدیر آژانس عکس ایران و مدرس دانشگاه، محمد ستاری عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مولف کتاب‌های مختلف عکاسی،سید عباس میر هاشمی مدیر انجمن عکاسی انقلاب و دفاع مقدس و دارای رتبه درجه یک هنر،مسعود زنده روح کرمانی استاد دانشگاه و مدیر واحد عکاسی تولید سیما و گیتی نوروزیان فوق لیسانس مطالعات عالی هنر ، محقق وپژوهشگر هستند .

جشنواره عکس جوانان عصر ما به همت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود .

پیشین
داوران جشنواره عکس «جوانان عصر ما» معرفی شدند
پسین
برترین عکاسان جشنواره «جوانان عصر ما» معرفی می‌شوند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست