1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. حکم دبیر چهارمین جشنواره عکس فرش دستباف صادر شد

حکم دبیر چهارمین جشنواره عکس فرش دستباف صادر شد

با انتخاب و صدور حکم دبیری چهارمین جشنواره سراسری عکس فرش دستباف ایران از سوی دکتر حمید کارگر سرپرست مرکز ملی فرش ایران، محسن زین العابدینی به این عنوان منصوب شد.

به گزارش" پایگاه عکس چیلیک "(Chiilick.com) محسن زین العابدینی طی حکمی از سوی سرپرست مرکز ملی فرش ایران برای سومین دوره ی پیاپی به عنوان دبیر این رویداد، انتخاب و حکم ایشان توسط سرپرست مرکز ملی فرش ایران صادر شد.

متن حکم صادر شده از سوی دکتر کارگر به این شرح است:

 

هنرمند گرامی جناب آقای محسن زین العابدینیحکم دبیر چهارمین جشنواره فرش دستباف صادر شد
 مرکز ملی فرش ایران برآن است که تا همچون سالهای گذشته به منظور تبلیغ، شناساندن و ترویج فرش دستباف ایران و همراه ساختن جامعه عکاسان با ارزش ها و جذابیت های این هنر-صنعت، بار دیگر دوسالانه عکس فرش دستباف ایران را برگزار کند.
از این رو با توجه به دانش و تجربه جناب عالی به موجب این حکم به سمت "دبیر چهارمین دوسالانه عکس فرش ایران" انتخاب می شوید.
امید است با اتکال به خدای بزرگ و با تکیه بر تجربه ها و اندوخته های خود در دوره های پیشین این رویداد، تعالی بیش از پیش این میراث کهن فرهنگی و اقتصادی کشور را بر بستر هنر عکاسی موجب شوید.

حمید کارگر                 
سرپرست مرکز ملی فرش ایران     

 

شایان ذکر است مرکز ملی فرش ایران در سال ۱۳۸۷ با هدف نشان دادن ویژگی‌ها و ارزش‌های فرش دستباف، نخستین دوسالانۀ عکس فرش دستباف ایران را برگزار کرد که در‌‌ همان آغاز با استقبال رسانه‌ها، هنرمندان، کارشناسان و خانوادۀ فرش و عکاسی روبه‌رو شد و به پیوستگی آن تاکنون انجامید.
محسن زین العابدینی متولد ۱۳۶۶ است و پیش از این مدیر اجرائی دوره اول و دبیر دوره دوم و سوم دوسالانه عکس فرش دستباف ایران بوده است. هم چنین وی تجربه ی دبیری جشنواره های دیگری چون جشنواره عکس سفید، جشنواره عکس گندم، آرد، نان و جشنواره عکس کار،تعاون و اشتغال را در کارنامه دارد.

پیشین
روز عکس تاریخی و نمایشگاهی از عکس های قاجاری
پسین
نقدوبررسی آثار نمایشگاه « حیران شده در … »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست