1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. خسرو شکیبایی به روایت رضا صادقی+ عکس

خسرو شکیبایی به روایت رضا صادقی+ عکس

منبع: ایسنا –

رضا صادقی، خواننده و آهنگساز، عکسی کمتردیده‌شده از خسرو شکیبایی در میدان آزادی منتشر کرد و با تعریف‌کردن یک قصه، از حکایت محبوبیت و تنهایی خسرو شکیبایی به کنایه سخن گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از «خبرآنلاین»،‌ رضا صادقی نوشت: «ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه، تا دهنشو باز می‌کرد آب میرفت تو دهنش و نمی‌تونست بگه. دست کردم تو آکواریوم درش آوردم. شروع کرد از خوشحالی بالا پایین پریدن. دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو. اینقدر بالا پایین پرید، خسته شد خوابید. دیدم بهترین موقعه تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چند ساعته بیدار نشده. یعنی فکر کنم بیدار شده، دیده انداختمش اون تو، قهر کرده خودشو زده به خواب …!

این داستان رفتار ما با بعضی آدمای اطرافمونه. دوسشون داریم و دوستمون دارند، ولی اونا رو نمی‌فهمیم؛ فقط تو دنیای خودمون داریم بهترین رفتار رو با اونا می‌کنیم.

خسرو شکیبایی در ۷ فروردین سال ۱۳۲۳ در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. در شناسنامه نامش خسرو است ولی خانواده و نزدیکان او را محمود صدا می‌کردند. پدر خسرو سرگرد ارتش بود و وقتی او ۱۴ ساله بود بر اثر سرطان از دنیا رفت. او قبل از اینکه وارد عرصه تئاتر شود، در حرفه‌هایی چون خیاطی و کانال‌سازی و آسانسورسازی کار می‌کرد.

خسرو شکیبایی سال ۱۳۴۴ برای اولین بار پا به صحنه تئاتر گذاشت و ۲۶ سال بعد از آن در ماندگارترین نقش یعنی ‌هامون ظاهر شد.

هفت سال از درگذشت خسرو شکیبایی گذشته است.»

انتهای پیام

پیشین
نقاشى و عکس‌هاى دیده نشده فخر‌الدینى رونمایی می‌شود
پسین
نمایش عکس‌های عاشورایی در «خط سوم»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست