1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. داوران پنجمین جشنواره عکس وقف معرفی شدند

داوران پنجمین جشنواره عکس وقف معرفی شدند

با اعلام دبیرخانه جشنواره، اسامی هر سه داور عکاس پنجمین دوره جشنواره عکس وقف ، چشمه همیشه جاری تعیین و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به نقل از اطلاعیه ارسالی از سوی دبیرخانه این جشنواره، اسامی هر سه داور عکاس به عنوان کارشناس در این دوره تعیین و مشخص و نهایی شد تا فراخوان منتشر شده به شکل کامل در اختیار علاقمندان به شرکت قرار گیرد.
همچنین در متن ارسالی دبیرخانه آمده است: با عنایت به شروع به کار دبیرخانه جشنواره و انتشار فراخوان پنجمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری ، تیم داوری جشنواره مشخص گردید . این عزیزان از میان اساتید و داوران با تجربه داوری ایران انتخاب شده اند و سوابق درخشانی در زمینه فعالیت های عکاسانه در کارنامه خود دارند.
داوران پنجمین جشنواره عکس وقف

اسامی داوران پنجمین جشنواره عکس وقف، چشمه همیشه جاری به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سیف ا.. صمدیان ، مسعود زنده روح کرمانی و سیدمهدی مقیم نژاد .

این اطلاعیه در آخر یادآور شده است: «عزیزانی که تمایل دارند در این جشنواره عکس شرکت کنند می توانند مشخصات خود را همراه آثارشان با موضوع جشنواره بعد از مطالعه متن فراخوان جشنواره در پایگاه جشنواره به نشانی: www.oghaffestival.ir بارگذاری نمایند.

هر گونه اطلاعیه و خبر تکمیلی پیرامون فعالیت دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت در بخش سرخط اخبار رسانه پایگاه عکس چیلیک منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « نسیان » در نگارخانه کمال الملک
پسین
نگاه های برتر تور عکاسی مستند ماهیگیران معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست