1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. داوران چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز معرفی شد

داوران چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز معرفی شد

دبیر جشنواره عکس شیراز امروز با اعلام اسامی داوران چهارمین جشنواره بین المللی عکس “شیراز امروز” ارزیابان فایل عکس ها را معرفی کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: ترکیبی از عکاسان جوان و پیشکسوت، آثار ارسال شده به چهارمین جشنواره بین المللی عکس “شیراز امروز” را داوری می کنند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز، هاشم مظاهری زاده با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره عکس “شیراز امروز”، اظهار داشت: در این دوره با چشم اندازی که از همان ابتدا ترسیم کرده بودیم، موفق شدیم جشنواره را بصورت بین المللی برگزار کنیم که در همین راستا، ترکیبی از داوران ملی و بین المللی ارزیابی آثار را بر عهده خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور داوران جوان در کنار داوران پیشکسوت در این دوره از جشنواره گفت: محمد ستاری، اسماعیل عباسی، اسعد نقش بندی، کیهان ولی نژاد، سجاد آورند، فاطمه کهن سال، زهره صحت و جرن طوبی از کشور ترکیه آثار چهارمین جشنواره بین المللی عکس “شیراز امروز” را داوری می کنند.
دبیر چهارمین جشنواره عکس “شیراز امروز” با اشاره به داوری آثار در دو بخش، خاطرنشان کرد: آثار موبایلی در یک بخش و آثار با موضوع گردشگری و زیارت و شهرنگار نیز در بخشی دیگر مورد داوری قرار می گیرد.
مظاهری زاده با بیان اینکه از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت داوری آثار انجام می شود، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ۱۵ اردیبهشت است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
وی ادامه داد: آیین نکوداشت و معرفی برگزیدگان این جشنواره نیز ۲۲ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.

گفتنی است دبیرخانه جشنواره با شماره تماس ۳۲۲۲۹۸۲۳ در ساعات اداری پاسخگوی سوالات علاقمندان می‌باشد.

 

پیشین
نمایشگاه عکس و رونمایی از کتاب عکس «جنگ خاموش»
پسین
عکاسان فعال در حوزه محیط زیست تقدیر شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست