عنوان نمایشگاه:

دیار زیبای من

نوع نمایشگاه : گروهی
تعداد قطعه : 45
در قالب عکس های: رنگی و سیاه وسفید

دیار زیبای من

قاب نخست :

بدون هیچ تردیدی خود شناسی از مهمترین گامهای رسیدن به معبود است و این امر نیز میسر نخواهد شد مگر با شناسایی اطراف و اکناف محیطی که در آن پرورش یافته ایم.
مشاهده زیبایی های دیار و سرزمین، خود به تنهایی می تواند باعث تقویت روحیه و ایجاد نگرشی مثبت در مردمان یک سرزمین گردیده و چه بسا! این مشاهده می تواند با نگاهی خلاق و ژرف نگرانه از پس قاب تامل برانگیز عکس باشد.
برگزاری مسابقه عکس “دیار زیبای من” بهانه ای شد برای شناخت هر چه دقیق تر این زیبایی ها و توانایی هایی که گاه از چشم زودگذرمان پنهان می مانند.
دفتر برازجان انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اولین مسابقه عکس استانی “دیار زیبای من” را در سطح استان بوشهر و در 3 بخش طبیعت و مناظر، مراسم آئینی و سنتی و آثار تاریخی و باستانی برگزار کرد و نتیجه آن دریافت قریب به 300 قطعه عکس از مجموعه عکاسان استان توسط دبیرخانه این مسابقه شد.سپس با هدف گسترش سطح کیفی اطلاع رسانی، نتایج داوری های اولیه همچون: اسامی راه یافتگان، کیفیت زمان و مکان افتتاح نمایشگاه و … توسط سامانه جامع و تخصصی “پایگاه عکس چیــلیــک” ،اطلاع رسانی گردید و در مرحله نهایی، “نگارخانه چیــلیــک” میزبان همیشگی نگاه های ظریف عکاسان هنرمند استان بوشهر شد تا با یاری خداوند و حمایت مسئولین، این آثار الگویی باشند برای برگزاری دومین دور این مسابقه تا بتوانند معرفی تصویری جامع تری از توانمندیها و زیبایی های استان را در قالب این حرکت فرهنگی رقم بزنند.امید چنین باشد.

مطالب مرتبط با این نگارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست