1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رتبه بندی مشارکت استانی عکاسان در دور دوم جشنواره عکس تعاون

رتبه بندی مشارکت استانی عکاسان در دور دوم جشنواره عکس تعاون

دبیرخانه جشنواره عکس تعاون آمار مشارکت عکاسان و شرکت کنندگان دور دوم این جشنواره را محاسبه و معرفی کرد .

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره عکس تعاون ، همچنان پایتخت رتبه بندی استانها در مشارکت جشنواره تعاونتهران در صدر مشارکت حضور عکاسان قرار گرفته است و پس از تهران ، استان های : اصفهان ، گیلان ، آذربایجان شرقی ، مرکزی ، زنجان ، اردبیل ، کردستان ، البرز و گلستان در رتبه های بعدی مشارکت حضور دارند .
این آمار در ادامه استان های : آذربایجان غربی ، فارس ، خراسان رضوی ، کرمانشاه ، بوشهر ، چهارمحال بختیاری ، خراسان شمالی ، همدان ، خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد را در مراتب بعدی حضور معرفی کرد و پایین ترین سطح حضور و فعالیت و مشارکت را از آنِ استانهایی چون: لرستان ، یزد ، قزوین ، ایلام ، خراسان جنوبی ، مازندران ، قم ، سمنان ، کرمان ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان برشمرد .
تعیین سطح مشارکت حضور عکاسان استان های مختلف کشور آماری است که پس از برگزاری دور نخست(+) جشنواره عکس تعاون نیز از سوی دبیرخانه ، مورد انتشار قرار گرفت تا در ادوار متوالی میزان حضور، مشارکت و سطح توانایی عکاسان شرکت کننده و راه یافته مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.
دبیرخانه جشنواره عکس تعاون وعده کرده است تا پس از پایان یافتن امور مربوط به کدگذاری فایل عکس های رسیده به سومین دوره این جشنواره ، آمار مشارکت عکاسان و شرکت کنندگان استان های مختلف کشور را منتشر کرده و در اختیار سایر رسانه ها قرار دهد .
این دبیرخانه در ادامه از امکان ارسال و برگزاری مجموعه آثار نمایشگاه ادوار نخست و دوم به مراکز متقاضی یاد کرد و افزود : عکس های راه یافته به زودی در شهرهای بوشهر ، بجنورد، اردبیل ، آبادان و… به نمایش عمومی گذاشته شده و نمایشگاه های دیگر در سایر مراکز متقاضی پس از برنامه ریزی، معرفی خواهند شد .

دبیری این جشنواره را « مهدی سروری » بر عهده دارد و مسئولیت ارزیابی و داوری فایل عکس های رسیده به سومین دور جشنواره عکس تعاون را : جواد گلزار خرم ، محمد نیک عهد و مهناز نورالهی فرد عهده دار می باشند .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
چهارمین تور عکاسی از شرکت تعاونی های برتر / شرکت تعاونی معلولین ایران
پسین
مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس تعاون تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست