1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. زمان برگزاری اردوی ملی عکس تعزیه لامـِـرد اعلام شد

زمان برگزاری اردوی ملی عکس تعزیه لامـِـرد اعلام شد

دبیرخانه نخستین اردوی عکس تعزیه شهرستان لامرد در استان فارس از عدم تمدید مهلت ثبت نام در این اردو خبر داد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” به نقل از دبیرخانه برگزاری این اردو، اعلام شده است که مدت زمان ثبت نام عکاسان و علاقه مندان در این اردو به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

فراخوان نخستین اردوی ملی عکس تعزیه لامـِـرد

علی اسدی مدیر روابط عمومی نخستین اردوی ملی عکس تعزیه به میزبانی لامرد از عدم تمدید مهلت ثبت نام شرکت کنندگان در این اردو خبر داد.
وی ابراز داشت: مهلت ثبت نام جهت حضور در این اردو تا تاریخ ۱۵مهرماه جاری خواهد بود که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

اسدی همچنین خاطر نشان کرد: علاقه مندان و داوطلبان می بایست رزومه (بیوگرافی) خود را که در آن فعالیت های عکاسی شان ذکر شده، حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهرماه به همراه شماره تماس ثابت و همراه به صورت یک فایل « ورد (word) » به نشانی الکترونیکی lamerdaks@Gmail.com ارسال کنند.

علی اسدی به ترکیب بندی اردوی ملی عکس تعزیه لامرد اشاره کرد و گفت: در کنار عکاسان مطرح و حرفه ای، استعدادهای جدید هنر عکاسی نیز از سراسر کشور حضور خواهند داشت، تا علاوه بر دست یابی به اهداف برگزاری اردو، شاهد تجربه اندوزی نیروهای جوان در کنار دیگران عکاسان باشیم.

گفتنی است نخستین اردوی ملی عکس تعزیه به میزبانی لامرد در تاریخ های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ آبان ماه مصادف با هشتم تا دهم ماه محرم برگزار خواهد شد.
عکاسان منتخب در این اردو‌ها از امکان شرکت در دو کارگاه تخصصی عکاسی پیرامون موضوع فراخوان در دو شب متوالی نیز برخوردار خواهند بود.

پس از اتمام اردو، جشنواره ای با همین موضوع برگزار خواهد شد که همه عکاسان منتخب ملزم به شرکت در آن هستند(فراخوان این جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد)

پیشین
« ییلاق ماسال » مقصد آتی همسفران تور عکاسی چیلیک
پسین
انتهای زمین به بوستان تاکستان رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست