1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سفر یک روزه عکاسان کُرد به روستاهای کُردنشین

سفر یک روزه عکاسان کُرد به روستاهای کُردنشین

سفر یک روزه عکاسان کُرد به روستاهای کُردنشین با حضور تنی چند از عکاسان ایران و مناطق کُردنشین عراق در روستاهای کردستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این سفر که به صورت دوره ای برگزار می شود « گروه عکاسان مریوان » شامل عکاسان و علاقمندان به مستندسازی فرهنگ و آیین و پوشش روستانشینان قلیم کردستان با برنامه ای از پیش تعریف شده در روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری روستاهایی از مناطق هورامانات را در برنامه عکاسی شان قرار دادند.


اسامی عکاسان شرکت کننده در این سفر عکاسی به این ترتیب اعلام شده است: بهمن شهبازی، نوشین نامداری، شاهو کریمیان، سیامک آذرباد، شیرزاد هیرانی، سندس صمدی، علی نصیری، سامان عابدیانی، محمد شبرندی، خلیل صحراگرد، میلاد عبدی، صهیب پروین، کلثوم رحیمی، بیان کوهی، ماجد دبستانی، خانم نسرین، خانم نشمیل، خانم هه وار،  .

در این تور یک روزه که به سرپرستی نوشین نامداری از ابتدای طلوع خورشید آغاز شد، عکاسان مریوانی در حرکتی گروهی با عنوان: « هورامان تا هجیج »، معماری و مردم و فرهنگ و آداب و سنت های مرسوم زندگی اهالی و سکنه منطقه را مورد ثبت و عکس قرار دادند و برنامه این سفر عکاسی شامگاه یکشنبه با بازگشت عکاسان به شهرستان مریوان پایان پذیرفت.
لازم به یادآوری است هرازگاهی دستاوردهای تصویری این گروه در قالب نمایشگاهی گروهی در معرض نمایش عموم قرار می گیرد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب عکس چشمه با حضور عکاسان کتاب رونمایی شد
پسین
نمایشگاه عکس «به رنگ طبیعت دو» در فرهنگسرای نیاوران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست