1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. شکایت سیاستمدار اسپانیایی علیه FBI در پی ارائه تصویر جدید از بن لادن

شکایت سیاستمدار اسپانیایی علیه FBI در پی ارائه تصویر جدید از بن لادن

رهبر سابق حزب کمونیست اسپانیا در گفتگو با یک رسانه خبری گفت که به علت سوءاستفاده پلیس فدرال آمریکا از عکسش برای ارائه تصویر جدید از سرکرده القاعده، از اف بی آی شکایت می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، “گاسپار یاماتارس” در گفتگو با ” سی ان ان” گفت: زمانی که متوجه شدم ماموران اف بی آی از عکس من برای بازسازی تصویر “اسامه بن لادن” سوءاستفاده کردند، متعجب شدم و در ابتدا از پلیس فدرال آمریکا توضیح خواستم و به آنها هشدار دادم که از حق قانونی خود دفاع کرده و علیه اف بی آی شکایتی را تنظیم می کنم.

وی افزود: این اقدام اف بی آی تاثیر قابل توجهی را بر آبرو و تصویر من و همچنین امنیت تمامی ما گذاشت، زیرا عکس من برای بازسازی عکس یک فرد تروریست استفاده شده بود و به همین خاطر از اف بی آی شکایت می کنم.

یک مامور اف بی آی نیز در همین حال اعلام کرد: پلیس فدرال آمریکا از تشابه میان تصویر بن لادن با تصویر موجود گاسپار یاماتارس آگاه بود.

“جیسون پک” مامور ویژه اف بی آی گفت: هنرمندی که بر روی بازسازی تصویر بن لادن کار می کرد نتوانسته بود عکسی مناسب را از آرشیو اف بی آی پیدا کند و به همین دلیل عکسی را که از اینترنت دریافت کرده بود، جایگزین آن کرد.

همچنین افرادی که اف بی آی تصاویری جدید از چهره آنها ارائه کرده در وب سایت “جوایزی برای عدالت” وزارت امور خارجه آمریکا موجود است.

پیشین
فوری: بهمن جلالی درگذشت
پسین
فراخوان فوری خرید عکس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست