1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. طرحی نو در آستانه نهمین سال آغاز فعالیت چیلیک

طرحی نو در آستانه نهمین سال آغاز فعالیت چیلیک

واحد فنی پشتیبانی « پایگاه عکس چیلیک » با برنامه ریزی و طراحی از پیش تعیین شده درصدد برآمده است تا در آستانه نهمین سال فعالیت این رسانه، مراحل بارگزاری اطلاعات را با طرحی نو در محیط جدید « پایگاه عکس چیلیک » اعلام کند.
این واحد ضمن اعلام معذوریت از محضر یکایک عکاسان، کاربران و مخاطبین این رسانه، تا مدتی ناگزیر است تا با اعمال محدودیت هایی چون: عدم امکان ورود به صفحه دستری کاربران و خدمات مربوط به کاربران؛ انتقال داده ها و اطلاعات را به سامان برساند.

مدیر مسئول پایگاه عکس چیلیک طی متنی خطاب به مخاطبان آورده است:
از ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۸۶ که آمدیم و نوشتیم رسانه ای در کنار دیگر رسانه ها… سالها گذشته است.
از همان زمان که ” چیلیک ” کم کم سر زبان ها افتاد… ماه ها و روزها می گذرد و با همه ی آنانکه آمدند و ماندند و نرفتند و گفتند و خواستند و … حتی رفتند! در کنار لبخندها ماندیم و با بغض ها ساختیم و در مصاف با سختی ها و تنگ نظری ها لبخند زدیم. امروز در آستانه ی نهمین سال فعالیت رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” طرحی نو درانداختیم تا تمام آنچه را در طول سالها اندوختیم، و تجربه کردیم و از شما به عنوان توصیه و پیشنهاد شنیدیم، اجرایی کنیم.
طرحی نو
طرحی نو برای « پایگاه عکس چیلیک » که دیگر امروز استقلال این رسانه کسی پوشیده نیست! امروز رسانه « پایگاه عکس چیلیک » در آستانه ی تحولی قرار گرفته است که در طی گذر از این دوره گروه فنی پشتیبانی ناگزیر به اعمال محدودیت هایی در بخش های ورود به صفحه کاربری، ارسال عکس و سایر بخش ها به شکل موقت است تا زمان به روز شدن اطلاعات و انتقال داده ها، این محدودیت ها ادامه خواهد داشت و البته که از این بابت از حضور عکاسان، کاربران و مراجعین مراتب معذوریت خود را اعلام می کنیم.
بدیهی است تمام سعی همکاران گروه فنی بر این محور متمرکز بوده است که در ساختار جدید، شرایطی آسان برای دسترسی و حضور مخاطبان تامین شده باشد.
در طرح نو « پایگاه عکس چیلیک » امکان جستجوی دقیق تر و کارآمدتری طراحی شده که علاوه بر بخش اخبار، در سایر بخش ها نظیر مقالات، بانک اطلاعات عکاسان، تورهای عکاسی و … نیز فعال گردیده و با امنیت لازم و دسترسی آسان و دقیق در کمترین زمان ممکن مخاطب را به نتیجه مطلوب خواهد رساند.
همچنین امکان درج نظر در پای مطالب مختلف از جمله اخبار و نمایش عکس ها در قالب گالری های گوناگون و متنوع مهیا بوده و تمامی کاربران در قالب عکاسان و اعضا و حتی سایر مخاطبین و علاقه مندان به عکس و عکاسی در کشور می توانند با تکمیل و ارایه مشخصات کوتاه از خود در بخش خبرنامه ، اعلام اشتراک کرده و در جریان اهم اخبار، رویدادها، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی، گفت وگوهای تخصصی، مصاحبه ها، نشریات و کتاب های عکس و عکاسی، تورهای عکاسی، فراخوان های مربوط به عکس و عکاسی و … قرار بگیرند.
بخش ساماندهی و پشتیبانی از خبرنگارانی که تاکنون با واحد خبر « پایگاه عکس چیلیک » همکاری کرده اند و عضوگیری از علاقه مندانی که مایل به فعالیت در حوزه تولید و درج و نشر اخبار عکاسی استان و شهرستان خود هستند از دیگر بخش های جدید در طرح نو است.
و در انتها بخش ” حیات خلوت ” . بخشی نو در طرحی نو برای بیان تمام آنچه در حیات خلوت های عکاسی کشور به شکل پچ پچ و درگوشی در حال گفت و مگو است.

کمی صبور باشید که روزهایی خوش در راه است.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« دست های تنها » در نگارخانه وحدت شهرداری مهاباد
پسین
سومین دوسالانه عکس بسیج برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست