1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. طرح اردوی عکاسی سومین مسابقه ملی نگاه سرخ

طرح اردوی عکاسی سومین مسابقه ملی نگاه سرخ

دبیرخانه سومین مسابقه ملی نگاه سرخ با انتشار فراخوان اردوی عکاسی از تاسوعا و عاشورای حسینی از عکاسان علاقه مند دعوت به عمل آورد.

دبیر سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ از برگزاری یک اردوی عکاسی ویژه عکاسان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان، احمد خطیری اظهار کرد: این هنرمندان با هدف ثبت تصاویر برنامه ها و مراسم آیینی ویژه استان گلستان در رابطه با عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) میهمان دبیرخانه سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ خواهند بود.

وی با اشاره به استقبال خوب عکاسان از دو دوره پیشین این مسابقه افزود: سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ در۲ بخش عکس عاشورایی با موضوع ماه محرم و صفر و معماری ایرانی- اسلامی در آیین محرم برگزار می شود.

خطیری با بیان اینکه: این نخستین اردوی عکاسی ویژۀ عکاسان شرکت کننده در این مسابقه است، گفت: تاریخ برگزاری اردو: ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه جاری و همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بوده و علاقمندان جهت شرکت در این اردو باید مشخصات کامل سابقه عکاسی (خلاصه رزومه) به همراه با ۳ نمونه اثر خود را از این آیین در حجم پایین حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ آبان ماه جاری به نشانی:  negahesorkh3@yahoo.com ارسال کنند.

ایشان همچنین تاکید کرد که این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی ملاک انتخاب عکاسان شرکت کننده در اردو را براساس نمونه اثر و سابقه کاری عکاس دانست و خاطر نشان کرد: عکاسان شرکت کننده در اردو ملزم خواهند بود تا در سوگواره نگاه سرخ به صورت رسمی شرکت کنند و عکاسان دعوت شده ۳ روز و دو شب را میهمان دبیرخانه سومین مسابقه ملی عکاسی نگاه سرخ در استان گلستان خواهند بود.

خدمات اعطایی به عکاسان میهمان در این اردو شامل: تامین محل اسکان عکاسان پذیرفته شده و وعده های غذایی: صبحانه، نهار و شام می باشد که بر عهدۀ دبیرخانه خواهد بود.

گفتنی است مجری این مسابقه کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن گرگان می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای www.negahesorkh.ir  مراجعه: و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره تلفن دبیرخانه: ۳۲۲۴۲۱۹۱ – ۰۱۷ و ۳۲۲۲۱۰۰۶-۰۱۷

دبیر جشنواره سومین سوگواره ملی عکس نگاه سرخ: ۰۹۲۱۳۸۷۷۱۰۹

هماهنگی برگزاری اردوی عکاسی: رییس انجمن عکاسان گلستان:

یحیی کریم آبادی ۰۹۱۱۱۷۷۳۵۰۸

پیشین
اعلام برنامه اردوی ملی عکس تعزیه لامرد
پسین
نمایشگاه «انتهای زمین» در تاکستان تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست