1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عسگری دبیر سرویس عکس خبرگزاری فارس شد

عسگری دبیر سرویس عکس خبرگزاری فارس شد

داریوش عسکری طی حکمی از سوی مدیریت خبرگزاری فارس و بنا به دعوت انجام شده، عهده دار مسئولیت مدیر کلی سرویس عکس، طرح و کاریکاتور این خبرگزاری دولتی شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) در این تغییر و جابجایی که روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه جاری انجام گرفت، مسئولیت دبیری سرویس عکس نیز برعهدۀ ” داریوش عسکری ” قرار داده شد.

عسگری متولد سال ۱۳۴۶ در تهران و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشتۀ عکاسی از دانشگاه هنر تهران است. ایشان با وجود سالها تجربه عکاسی خبری و مدیریت گروه های عکاسی و همچنین دبیری جشنواره هایی کشوری، همواره عکس را در صدر هنرهای تاثیرگذار دانسته است.
رساله عکاسی ایشان نیز در سال ۱۳۷۰ با عنوان ” روزنامه و مردم ” که با راهنمایی سیف ا.. صمدیان به نتیجه رسید، از جمله رساله های مطرح شده و شاخص در اوایل سالهای دهه هفتاد بوده است.
عسکری خبرگزاری فارس را از جمله رسانه های نافذ و مفید در راستای اهداف نظام دانست و اظهار داشت: مشی و هدف این خبرگزاری کاملا واضح و روشن است و ما نیز قصد داریم تا با وجود تمامی بنیه های تصویری و استعدادهای بالقوه ای که در عرصه عکاسی در تمام کشور شاهد هستیم، نمایانگر توانمندی ها و امکانات و خدمات انجام گرفته باشیم.
این عکاس در ادامه اعلام کرد: عرصه فرهنگ عرصه ای ویژه است و عرصه رسانه میدانی تاثیرگزار است و عکس در این دو عاملی تعیین کننده و حساس است و سعی ما بر این است تا اهداف خبرگزاری را در حوزه های عکاسی خبری، مستند و گزارشی نمایان تر کنیم.

سرویس عکس خبرگزاری فارس با نشانی: Photofarsnews@gmail.com این امکان را دارد تا نگاه عکاسان مستعد و متعهد را در بخش آثار دریافتی با موضوع هایی چون: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، خودباوری فرهنگی و باور به توانایی های بومی و ملی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و … نمایش دهد.
هم اکنون این سرویس از نگاه عکاسانی چون: امید وهاب زاده، محمدحسین ولایتی، جواد هادی و … بهره مند و برخوردار است.
لازم به یادآوری است که پیش از عسگری، مسئولیت دبیری سرویس عکس بر عهدۀ محمدصادق حیدری بوده است.

پیشین
گزارش اختتامیه دومین جشنواره عکس راه و بی راه
پسین
نگاه های برتر « طلوع در کویر » معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست