1. خانه
  2. اخبار
  3. عقد مبارک پیوند ازدواج بین دو عکاس جوان

عقد مبارک پیوند ازدواج بین دو عکاس جوان

در کمال مسرت و شادمانی مطلع شدیم که دو تن از عکاسان جوان جامعه عکاسی موفق شدند که پیمان زندگی  و عقد ازدواج خود را همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(سلام ا.. علیها) برگزار کنند.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیکهادی هیربدوش و زهرا سادات راد دو عکاس جوانی که در عرصه مستند و خبر دارای سوابق موفقی می باشند، عقد پیوند ازدواج خود را در روز جمعه ۱۶ اسفندماه جاری برگزار کردند و با اطلاع رسانی این خبر، اسباب شادمانی و خوشحالی دوستان و آشنایان را از شنیدن این خبر خوش فراهم کردند.

هادی هیربدوش دانش آموخته کاردانی عکاسی و سرکار خانم زهرا سادات راد دانش آموخته رشته ارتباط تصویری می باشند.
همسفران تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” پس از مشاورت و همفکری به منظور عرض تبریک و شادباشی صمیمانه به محضر این زوج عکاس، به پاس این پیوند مبارک و اعطای هدیه ای عکاسانه و در خور شان و شخصیت این زوج عکاس، دعوت می کنند تا این دو جوان در شصت وسومین تور عکاسی چیلیک به مقصد طبیعت و مناظر منطقه الندان واقع در استان مازندران شرکت نمایند.

مدیریت ” پایگاه عکس چیلیک ” به نمایندگی از سوی همکاران، عکاسان، اعضا و همسفران این رسانه ضمن عرض تبریک و شادباش به حضور این زوج عکاس و خانواده گرامی شان، از محضر پروردگار مهربان، حقیقت سعادت و خوشبختی را برای این عکاسان کوشا طلب کرده و کانونی گرم و بانشاط وسلامت در زندگی مستقل زیر سایه خانواده های محترم هیربدوش و راد آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نگاه های برتر تور عکاسی « قورتان و ورزنه » معرفی شد
پسین
عقد پیوند ازدواج دو تن از عکاسان جوان برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست