1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان در تعامل با کارگران شرکت تعاونی ها

عکاسان در تعامل با کارگران شرکت تعاونی ها

جشنواره عکس تعاون در حالی روزهای پایانی خود را برای ارسال فایل عکس سپری می کند که سفرهای گروهی عکاسان به شرکت تعاونی های برقرار است .
سفر گروهی تور عکاسی تعاون به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در حالی که شرکت تعاونی ماهیگیران پره خرم در استان مازندران میزبان پانزده تن از عکاسان تهرانی بود ، در آخرین روزهای امکان ثبت و ارسال فایل به دبیرخانه جشنواره عکس تعاون اینگونه خبر رسید که گروهی از عکاسان شهر بوشهر با حضور در شهرستان دشتی از شرکت تعاونى کشاورزى و گلخانه ى کوثر در شهر کاکى و همچنین شرکت تعاونى تولیدى پوشاک پویان پوش دشتى در شهر خورموج و شرکت تعاونى آهک هیدراته واقع در روستاى عربى حضور یافته و به عکاسی پرداخته اند .
اسامی عکاسان بوشهری حاضر در این سفر گروهی به این ترتیب گزارش شده است : علی اصغر نصوری ، مریم نجاتی، هدی حیات داوودی، فرنگیس نصوری، حسین حیدرپور، ژیلا نیکنام، نازنین نعمتی زاده، محبوبه نعمتی زاده، سید محمد فاطمی.
این در حالی است که پنج تن از عکاسان استان مرکزی هم به نام های: فاطمه سلیمانی ، حسین حبیبی نژاد ، رضوان مطهری ، عادل عزیزی در حرکتی هماهنگ و شکلی گروهی در شرکت تعاونی آرد ویثران و شرکت تعاونی ماشین صنعت حضور یافتند و از مراحل خط تولید این شرکت تعاونی ها عکاسی کرده اند .
شرکت ماهیگیران پره خرم با وجود هشتاد کارگر ماهیگیر از جمله شرکت تعاونی های برتر ماهیگیری در استان مازندران به شمار می رود که روز جمعه ۱۸ دی ماه جاری پذیرای حضور عکاسان شدند تا با این همکاری زمینه های ثبت و تولید عکس هایی با مضامین تعاون از شرکت تعاونی ها فراهم شود.
اسامی عکاسان  همسفران حاضر در تور عکاسی از شرکت تعاونی های برتر به مقصد استان مازندران و شرکت تعاونی ماهیگیران پره خرم به این ترتیب معرفی شده است : مهری راست قدم ، معصومه حضرتی ، نسرین رستمی ، گل گونه نجفی ، مریم خداوردی ، فائزه حمیدیا ، آمنه عبادی ، زینب مهدوی ، حسن(سهند) بادلی ، امیرعلی محمدی ، مرضیه قاضی زاده ، سمیه هاشمی ، آزاده مسیح زاده ، محمد کیانی ، سبحان سروری و مهدی سروری .
سفر گروهی تور عکاسی تعاون
جشنواره عکس تعاون جشنواره ای ادواری در حوزه عکس است که  ابتدای سال جاری در بهار و تابستان دور نخست و دوم خود را سپری کرد و این روزها اخرین روزهای مهلت ارسال فایل را به دور سوم خود پشت سر می گذارد .
از مرحله نخست برگزاری این جشنواره که به موضوع و مفهوم عام تعاون در فرهنگ جامعه پرداخته بود تعداد ۲۷ قطعه عکس از ۴ عکاس به مرحله نمایشگاه راه یافت که پس از نمایش در تهران ، عازم دیگر شهرهای کشور شده است که به زودی در استان خراسان شمالیبه نمایش گذاشته خواهد شد .
جشنواره عکس تعاون اراک شرکت تعاونی همچنین از دور دوم برگزاری جشنواره عکس تعاون که علاوه بر حفظ محوریت موضوع در دور نخست به شکل ویژه با موضوع و مفهوم مصادیق تعاون در زندگی روزمره اقوام پرداخته بود ، تعداد ۲۳ قطعه عکس از ۲۳ عکاس به مرحله نمایشگاه راه پیدا کرد که همزمان با روز سه شنبه ۲۲ دی ماه جاری (آخرین روز و زمان مهلت ارسال فایل عکس و پوستر به جشنواره) در استان اردبیل به نمایش درخواهد آمد .
دور سوم این جشنواره با حفظ رویکردهای ادوار گذشته به شکل خاص به موضوع شرکت تعاونی های سراسر کشور پرداخته است که تا پایان روز سه شنبه ۲۲ دی ماه جاری امکان شرکت در این جشنواره عکس مهیاست .
برگزارکننده جشنواره این امکان را دارد تا با هماهنگی های معمول و ساده امکان نمایش مجموعه عکس های دور نخست و دوم این جشنواره را با پشتیبانی دبیرخانه ، در سایر مراکز متقاضی به نمایش بگذارد .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
چهارمین « ۱۰روز با عکاسان » کتاب « قربانیان جنگ » را رونمایی کرد
پسین
نمایش آثار جشنواره عکس تعاون در اردبیل

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • عکاسی از ماهیگیران خرم بسیار مفید بود ؛ همکاری بین پرسنل دیدنی و آموزنده بود و شرایط مناسبی را برای عکاسی از مفهوم تعاون را ایجاد کرده بود .با تشکر از زحمات پایگاه عکس چیلیک و همین طور همسفر های خوبی که داشت …

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست