1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاس اهوازی در سانحه تصادف درگذشت

عکاس اهوازی در سانحه تصادف درگذشت

بامداد امروز شنبه ۳مردادماه، خودروی عکاس جوان اهوازی ” علی هویسی ” در مسیر بازگشت از شهرستان ایذه به اهواز دچار سانحۀ تصادف رانندگی شد و ایشان در دم جان سپرد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” سانحه روی داده در حدفاصل ساعت ۱ تا ۲ بامداد امروز شنبه ۳ مردادماه در مسیر بازگشت از ماموریت کاری در جاده باغملک به هفتکل برای عکاس جوان اهوازی رخ داد که با وجود حضور نیروهای امدادی و شدت جراحات وارده، منجر به فوت این عکاس پرتلاش شد.
” علی هویسی “ متولد سال ۱۳۷۲ بود و با علاقه و پشتکاری که داشت توانسته بود از سال ۱۳۸۹ با دوربین عکاسی اش مسیری حرفه ای را تجربه کند. چنانچه به تایید بسیاری از همکاران خود در استان نگاه این عکاس به عنوان استعدادی درخشان در آینده عکاسی خوزستان به شمار می رفت.
ایشان با خبرگزاری هایی از جمله دانشجویان ایران(ایسنا)، جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) و سایر مطبوعات و رسانه های پایتخت همکاری داشت و تلاش می کرد تا اغلب عکس ها از رویدادهای مهم منطقه خوزستان را همچون ورود پیکر شهدا از مرز شلمچه و رخدادهایی چون: گزارش تصویری او از زلزله استان‌های بوشهر و آذربایجان شرقی را پوشش دهد.
عکس‌های حج مهرماه سال ۱۳۹۲ از جمله موفق ترین آثار ثبت شده این عکاس فقید به شمار می‌رود که باگذشت چندین سال هنوز مرجع استفاده بسیاری از رسانه‌ها با موضوعیت حج ابراهیمی است.
بنا بر اظهار منابع آگاه محلی مرحوم هویسی در مسیر بازگشت از ماموریت عکاسی برای خبرگزاری بود که دچار این سانحه دلخراش شد و به دیار حق شتافت.
این عکاس فقید از سال ۱۳۹۱ در گرایش عکاسی مطبوعات و انتشار گزارش های تصویری و خبری با نگاهی جدی تر پیش می رفت و در اغلب نمایشگاه های استانی با موضوع های مطبوعات و رسانه صاحب اثر و دانشجوی ترم آخر رشته عکاسی در دانشکده خبر شهر اهواز بود.

مراسم تشییع پیکر این عکاس جوان صبح یکشنبه ۴ مردادماه جاری از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) اهواز به سوی زیارتگاه علی ابن مهزیار برگزار خواهد شد.
مدیریت و همکاران رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” درگذشت نابهنگام این عکاس جوان را به خانواده و همکاران و دوستان و همچنین جامعه عکاسان مطبوعاتی ایران تسلیت گفته و برای بازماندگان ایشان صبری شایسته این مصیبت آرزومند است.

 
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آثار برگزیده مسابقه عکس « سرزمین من »
پسین
اسامی راه یافتگان به جشنواره بازار تاریخی اراک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست