1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. عکاس مهر مقام سوم جشنواره فیلم سبز را کسب کرد

عکاس مهر مقام سوم جشنواره فیلم سبز را کسب کرد

منبع: خبرگزاری مهر –
قشم – اصغر بشارتی عکاس خبرگزاری مهر با دریافت دیپلم افتخار و کسب مقاوم سوم عکس جشنواره فیلم سبز، کلکسیون مدال های ملی و جهانی خود را درخشان تر کرد.

اصغر بشارتی
به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی منطقه آزاد قشم، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم «سبز» دیپلم افتخار و عنوان مقام سومی عکس این جشنواره به اصغر بشارتی به خاطر عکسی با موضوع محیط زیست با عنوان «تلاش» تعلق گرفت.

در متن دیپلم افتخاری که با امضای فرهاد توحیدی دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز به اصغر بشارتی اهدا شد، آمده است: بدینوسیله جایزه نفر سوم بخش عکاسی این جشنوراه بین المللی به اثر ارزنده جنابعالی تعلق می گیرد و امیدواریم در اعتلای فرهنگ سازی حفظ محیط زیست شاهد موفقیت روز افزون شما باشیم.

اختتامیه جشنواره فیلم سبز با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و استاد محمود فرشچیان چهره سرشناس نگارگری ایران و جمعی از دیگر چهره های مطرح در حوزه های مختلف برگزار شد.

بنا به این گزارش، اصغر بشارتی برای شرکت در این جشنواره ملی پنج قطعه عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بود که چهار عکس آن پذیرفته شد و در نهایت یکی از چهار عکس با نظر مثبت هیئت داوران موفق به کسب عنوان سومی و اهدای دیپلم افتخار به این هنرمند نام آشنای حوزه عکس ایران از منطقه آزاد قشم واقع در استان هرمزگان گردید.

بشارتی طی شش سال گذشته با انتخاب سوژه های ناب به ویژه از زیبایی های عالم خلقت در زیر آبهای نیلگون خلیج فارس و ارسال آن به جشنواره های ملی و بین المللی توانسته کلکسیونی از مدال های طلا، نقره، برنز و دیپلم افتخار را در کارنامه درخشان خود به یادگار بگذارد.

جشنواره فیلم سبز در شش حوزه عکس، گرافیک و تصویرسازی، نقاشی، کاریکاتور، مجسمه سازی و هنرهای مفهومی و همچنین در بخش‌های بین‌الملل و سینمای ملی نیز در سه حوزه پویانمایی، مستند و آثار داستانی برگزار شد و از برگزیدگان هر بخش (نفرات اول تا سوم) با اهدای دیپلم افتخار تقدیر و تجلیل شد.

بنا به این گزارش، استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، آذربایجان غربی و گیلان به عنوان استان های برتر جشنواره فیلم سبز انتخاب شدند.

پیشین
از فراخوان در اینستاگرام تا زن‌های بی‌حجابی که اعتراض دارند
پسین
آثار خلاق‌ترین عکاسان جهان در لندن به نمایش در آمد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست