1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. عکس‌هایی از کابوس‌ها و رویاهای یک درخت

عکس‌هایی از کابوس‌ها و رویاهای یک درخت

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) –

1446041521054_image2.JPG

یک عکاس، مجموعه‌ای از آثارش را با موضوع کابوس‌ها و رویاهای یک درخت بی‌ثمر به‌نمایش می‌گذارد.

این عکاس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، درباره‌ی برپایی نمایشگاه عکس‌هایش با عنوان «پنجمین داستان» اظهار کرد: این نمایشگاه شامل هشت عکس ۱۰۰*۱۵۰ سانتی‌متری و یک عکس ۱۰۰*۱۰۰ سانتی‌متری است که در ژانر «مستند اجتماعی» هستند و به صورت صحنه‌پردازی‌شده عکاسی شده‌اند.

او ادامه داد: این عکس‌ها داستان درخت بی‌ثمری را روایت می‌کنند که همواره به بی‌فایده بودن خود فکر می‌کند. عکس‌ها نمودی از رویاها و کابوس‌های این درخت هستند.

میلانی در مقدمه‌ای که برای نمایشگاه خود نوشته، آورده است: «از نگاه من، عکس خود رسانه‌ای کامل است که به‌تنهایی بازگوکننده قصه و داستانی منحصربه‌فرد است، اما کلمات هم می‌توانند خود خالق تصویر و عکس باشند. این مجموعه خاطرات درختی را بازگو می‌کند که در اطراف یک روستا و بین چند زمین کشاورزی زندگی می‌کند. درختی که محصولش فقط سایه است برای رهگذرانی که از آفتاب سوزان و گرما دقایقی را با او می‌گذرانند. این مجموعه عکس، روایتی است از خواب و رویای آن درخت.»

همزمان با این نمایشگاه از نسخه الکترونیکی کتاب «پنجمین داستان» که منتخبی از ۱۰ سال تلاش این هنرمند است رونمایی می‌شود. این کتاب شامل هشت مجموعه عکس و یک مجموعه داستان کوتاه به زبان انگلیسی است. ترجمه این کتاب توسط آزاده فریدون‌پور انجام شده است و کاربران می‌توانند نسخه الکترونیکی آن را از لینک https://itun.es/us/ZkvN-.n دریافت کنند.

نمایشگاه این هنرمند هفتم آبان‌ماه در گالری سیحون افتتاح می‌شود و تا ۲۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

پیشین
چیدمان ترکیبی عباس کوثری از تعزیه‌ها
پسین
نگاه‌های برتر تور عکاسی کویر چیلیک معرفی شد+تصاویر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست