1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان پنجمین نمایشگاه گروهی عکس روزهای زندگی

فراخوان پنجمین نمایشگاه گروهی عکس روزهای زندگی

دبیر نمایشگاه گروهی عکس روزهای زندگی با ارسال متن فراخوان پنجمین نمایشگاه این عنوان به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از عموم علاقمندان دعوت به حضور کرد.
متن فراخوان دریافتی به این شرح است:
هدف از برگزاری این نمایشگاه، پویائی جریان عکّاسی، ارتقای دانش بصری، گردآوری آثار ارزشمند عکّاسی، حضور عکّاسان جوان در کنار پیشکسوتان است.

شرایط شرکت درنمایشگاه:
۱- شرکت برای تمام عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد است.
۲- موضوع وسبک عکّاسی، مستند اجتماعی است وعکّاسان می‌توانند بهترین آثارخود را ارسال نمایند. لازم به ذکر است که از ارسال عکس هایی با مفهوم اعتیاد , دستفروشی , گدایی  و سیاه نمایی خودداری گردد که در صورت ارسال حذف خواهد شد.
فراخوان پنجمین نمایشگاه گروهی عکس روزهای زندگی ۳- عکس‌ها درسایز ۵۰*۷۰ چاپ و روی شاسی  ۱۶ میل ارایه خواهند شد.
۴- هرهنرمند می‌تواند عکس ها را با فرمت jpg و با کیفیت dpi ۳۰۰ بر رویCD تهیه و با پست پیشتاز به آدرس فرهنگسرای اخلاق ارسال یا به‌صورت حضوری تحویل  دهند و یا به ایمل   dayslife.ir@gmail.comارسال نمایند.
لازم به ذکر است که محدودیتی در ارسال آثار نیست و عکاسان به هر تعدادی که تمایل داشته باشند می توانند عکس ارسال نمایند تا از میان عکس های ارسالی آنها عکس نهایی برای نمایشگاه  انتخاب شود.
۵- تعداد اثار منتخب با توجّه به فضای گالری  تعیین خواهد شد و عکس ها در گالری فرهنگسرای اخلاق به نمایش داده میشود .
در ضمن تاریخ افتتاح نمایشگاه در اوایل اسفند ماه سال جاری می باشد .
۶- ضروری است به همراه فایل‌های ارسالی اطلاعات خود را ازجمله: نام، نام خانوادگی، شماره‌ی تلفن همراه و ثابت، ایمیل ؛ وهمچنین برای هراثراطلاعاتی مانند: عنوان اثر، مکان گرفته شده‌ی عکس را ذکر کنند.
۷- در روز اختتامیه ، با حضور عکّاسان و علاقمندان به هنر عکّاسی، عکس‌های منتخب توسّط کارشناسان گروه عکس مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
۸- مسئولیت اصالت آثار و رعایت قوانین کپی‌رایت عکس‌ها برعهده‌ی ارسال‌کنندگان بوده وهیچگونه مسئولیتی متوجّه‌ی نمایشگاه نمی‌باشد.
۹- به راه یافتگان نمایشگاه گواهی حضور تقدیم میگردد.
۱۰- حضوردرنمایشگاه الزامی نبوده وکسانی‌که به علّت دوری مسافت قادر به حضور در نمایشگاه نمی‌باشند، تنها با ارسال آثارشان می‌توانند درنمایشگاه شرکت کنند. گواهی شرکت درنمایشگاه برای این‌‌دسته ازهنرمندان نیز تحویل نماینده ایشان خواهد شد.
۱۱-  برای ارسال اثر هیچ هزینه ای دریافت نمیگردد اما در صورتی که هنرمند عکس راه یافته داشته باشد  بابت شرکت درنمایشگاه ملزم به پرداخت مبلغ چهل هزار تومان بابت هر عکس که هزینه چاپ عکس و هزینه های جانبی نمایشگاه می باشد و در پایان هنرمند اثر خود را تحویل میگیرد.
((نمایشگاه روزهای زندگی
۵ فاقد هرگونه اسپانسر مالی می باشد  و تمامی امور نمایشگاه توسط خود عکاسان و با هزینه شخصی عکاسانی که آثارشان انتخاب شده  برگذار میگردد))
۱۲- در صورتی که صاحب عکس یا نماینده وی در اختامیه حاضر باشد عکس‌ها در پایان نمایشگاه تحویل داده می‌شود. در غیر اینصورت با توجه به مشکلات عدیده , و هزینه بالایی که برای ارسال عکس وجود دارد عکسها در پایان جشنواره معدوم میگردد.
۱۳- تصمیم‌گیری درباره‌ی مسابل پیش‌بینی نشده به عهده‌ی برگزارکننده‌ی نمایشگاه است.
۱۴- مهلت ارسال آثار ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ می باشد

دبیر فراخوان: سعید فداییان

هیات کارشناسی و ارزیابی آثار:  ابراهیم سیسان ، علی میراسماعیلی ، احسان قنبری فرد، فیروزه جمعه پور و آزاده بروجردی

نشانی فرهنگسرای اخلاق: تهران، خیابان پیروزی ، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار

شماره تلفن تماس: ۰۹۳۸۶۷۴۴۴۱۳ سعید فداییان (ساعات تماس: ۱۸ الی ۲۴ )

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس و تجربه نوشتاری عکس در تبریز
پسین
تسلیت به عکاس هنرمند شهرام جعفری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست