1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مراسم یادبود زنده‌یاد علی هویسی در خبرگزاری ایرنا

مراسم یادبود زنده‌یاد علی هویسی در خبرگزاری ایرنا

مراسم یادبود عکاس فقید عرصه خبر ” علی هویسی ” عکاس خبرگزاری ایرنای استان خوزستان – با همت جمعی از عکاسان خبری در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” مطابق با اعلام همکاران و بانیان مراسم، این برنامه بعدازظهر روز دوشنبه ۱۲ مردادماه ۹۴ از ساعت ۱۴ تا ۱۵ در محل ساختمان مرکزی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) برگزار خواهد شد.

مراسم یادبود زنده‌یاد علی هویسی در خبرگزاری ایرنا

رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” بار دیگر(+) فقدان این عکاس فقید را به خانواده، جامعه عکاسی ایران، عکاسان عرصه مطبوعات و رسانه به ویژه همکاران مرحوم ” علی هویسی ” تسلیت گفته و صبری شایسته برای بازماندگان و ارامشی در خور برای روح ان عزیز سفر کرده آرزومند است.
زنده‌یاد علی هویسی بامداد شنبه ۳ مردادماه جاری در مسیر بازگشت از ماموریت عکاسی، در یک سانحه رانندگی در محور هفتکل به باغملک در استان خوزستان دچار جراحت و آسیبی جدی شد و جانش را به حضرت جان آفرین باقی تقدیم کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در تهران، خیابان ولیعصر، روبروی دوراهی سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، نبش کوچه مجلسی واقع شده است.
مطابق با دعوت عکاسان و همکاران ان شادروان، حضور تمامی عکاسان و علاقه مندان در این مراسم، اسباب تعالی هر چه وزین تر مجلس، تصلای خاطر خانواده و شادی روح آن مرحوم خواهد بود.

 

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کتاب عکس « انتهای زمین » منتشر شد
پسین
«ایران زیبای من» در نگارخانه شیخ هادی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست