1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مسئولین کمیته های انجمن عکاسان مطبوعاتی ایران تعیین شدند

مسئولین کمیته های انجمن عکاسان مطبوعاتی ایران تعیین شدند

پس از برگزاری دومین جلسه هیات مدیره ، مسئولین کمیته های انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران تعیین شدند
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در جلسه دوم  هیات مدیره و بازرسان تصمیماتی برای تعیین مسوولیت های کمیته های انجمن طبق اساسنامه و آیین نامه داخلی انجمن از سوی هیات مدیره اتخاذ شد که به شرح زیر به اطلاع اعضای محترم انجمن می رسد.

نشان انجمن عکاسان مطبوعات ایرانابتدا اعضای کمیته عضوگیری انجمن از میان هیات مدیره انتخاب شدند که آقایان: مهدی قاسمی ، اصغر آزاددل ، مرتضی فرج آبادی ، کاوس صادقلو و محمد نوروزی وظیفه امور جاری این کمیته در رابطه با بررسی پرونده های متقاضیان جدید عضویت در انجمن و  همچنین بازبینی پرونده اعضای اصلی و افتخاری انجمن را تحت نظارت بازرسان انجمن غلامرضا حافظ القرآن و سجاد صفری به عهده گرفتند.
در ادامه پس از بحث و بررسی پیرامون اهمیت وظایف و مسوول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی و امور بین الملل که سخنگوی انجمن نیز به شمار می آید ، به جهت هماهنگی امور این کمیته با دیگر ارکان انجمن مسوولیت کمیته اطلاع رسانی ، روابط عمومی و امور بین الملل و سخنگویی انجمن به حمید فروتن ، رییس هیات مدیره سپرده شد تا با گروهی متشکل از اعضای انجمن که علاقمند به همکاری در این کمیته هستند و تا پیش از این در فرم های عضویت انجمن اعلام آمادگی کرده اند و در امور این کمیته تخصص دارند با کمک دیگر اعضای هیات مدیره فعالیت های مربوط به تبلیغات ، روابط عمومیَ ، اطلاع رسانی و سایت انجمن را به عهده گیرند.

در ادامه جلسه ، کمیته حقوقی انجمن همچون دوره قبل به اصغر آزاددل سپرده شد تا در صورتی که از بین اعضای انجمن فردی متخصص و علاقمند به امور حقوقی اعلام آمادگی کرد، مسئولیت این کمیته به او سپرده شود.
کمیته دیگری که از اهمیت بالایی در انجمن برخوردار بوده است و وظایف مهمی را در قبال اعضای انجمن دارد کمیته رفاهی است که مسوولیت آن به عهده مهدی قاسمی سپرده شد تا امور رفاهی انجمن و به خصوص پیشکسوتان را با حمایت اعضای علاقمند به این امور پیگیری و اجرا کنند.

در قسمت پایانی جلسه پس از بحث و بررسی پیشنهاد ها مسوولیت کمیته آموزشی انجمن به علی حسن پور واگذار شد تا برنامه های مربوط به امور ارتقاء علمی و آموزشی اعضای انجمن و عکاسان علاقمند را به وسیله ارتباط و همکاری انجمن با اساتید و دانشجویان رشته عکاسی و دانشگاهها و مراکز آموزش تخصصی عکاسی هدایت و اجرا نماید.
شایان ذکر است طبق اساسنامه انجمن مسوولیت کمیته ها به عهده اعضای هیات مدیره بوده و آنها باید از اعضای انجمن و اشخاصی که میتوانند در امور تخصصی کمیته ها فعال باشند و مفید واقع شوند دعوت به همکاری و استفاده کنند.
در پایان قرار بر این شد که مسوولین کمیته های انجمن تا جلسه بعد برنامه های پیشنهادی خود را آماده کرده و برای اجرا به تایید هیات مدیره برسانند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
یادداشت: نقدی بر مجموعه عکس « سفر یک ایرانی »
پسین
عباس کیارستمی درگذشت + تکمیلی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست