1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ایران شناسی

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ایران شناسی

دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری عکس بنیاد ایران شناسی همزمان با آیین معرفی عکاسان برگزیده چهارمین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی، از گشایش نمایشگاه عکس های راه یافته به این دوره در بنیاد ایران شناسی خبر داد.

به گزارش “پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) اختتامیه چهارمین جشنواره عکس ایران شناسی چهارمین جشنواره بنیاد ایران شناسی روز دوشنبه ۱۹ خردادماه جاری از ساعت ۱۰ صبح پذیرای حضور عکاسان و علاقه مندان می باشد.
در این مراسم که در سالنن محتشم بنیاد ایران شناسی برگزار خواهد شد، ضمن بیان بیانیه هیات داوران، عکاسان برتر این دوره نیز معرفی و جوایز ایشان تقدیم خواهد شد. همچنین نمایشگاه آثار برتر از نگاه سه داور این دوره: کتایون قدس راد، افشین بختیار و رسول اولیازاده گشایش می یابد.

جلسه ارزیابی و داوری مجموعه ۴۳۰۰ قطعه عکس از ۴۶۳ عکاس از سراسر کشور با موضوع ” آثار تاریخی و فرهنگی ایران زمین “ روز یکشنبه ۴ خردادماه با حضور دبیر اجرایی این جشنواره ” حمید افشار ” برگزار شد که با انجام مرحله ارزیابی و داوری، تعداد ۸۰ قطعه عکس از ۶۳ عکاس ایرانی در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای جهت ارائه در نمایشگاه چهارمین دوره این جشنواره برگزیده شده است.

مدیریت این دوره از جشنواره را قدرت الله علیزاده و مسئولیت دبیر اجرایی جشنواره بر عهده حمید افشار می باشد.
این مراسم روز دوشنبه ۱۹ خردادماه در سالن اجتماعات بنیاد ایران شناسی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور سایر عکاسان و علاقه مندان برگزار خواهد شد.
سالن محتشم بنیاد ایران شناسی در تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پایین تر از بزرگراه شهیدهمت، خیابان ایران شناسی واقع شده است.

سایر اطلاعات و اخبار ارسالی از سوی دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت از طریق بخش اخبار این رسانه منتشر خواهد شد.

پیشین
نمایشگاه عکس « فرش دستباف » به تبریز رسید
پسین
روی دیوار یک ساختمان قدیمی+تصاویر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست