1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت سوگواره عکس عاشورایی بیرجند تمدید نمی شود!

مهلت سوگواره عکس عاشورایی بیرجند تمدید نمی شود!

دبیرخانه سومین سوگواره عکس عاشورایی بیرجند با اعلام دریافت آثار ارسالی عکاسان و علاقه مندان ، نسبت به آخرین مهلت زمانی شرکت در این سوگواره تاکید کرد .
سوگواره بیرجند به گزارش پایگاه عکس چیلیک مهندس امیر ابراهیم زاده با اعلام عدم نیاز به تمدید آخرین مهلت زمانی اعلام شده در فراخوان اظهار داشت : حجم تعداد آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان و درخواست شرکت کنندگان به گونه ای است که با تمدید مهلت ، نظام زنجیره وار اجرایی سوگواره گسیخته خواهد شد لذا ترجیح می دهیم انضباط اجرایی دبیرخانه را حفظ کرده و با تاکید بر همان زمان اعلام شده در متن فراخوان از شرکت کنندگان و عکاسان در موعد مقرر فایل عکس ها را دریافت کنیم.
لازم به تاکید است مطابق با زمان اعلام شده در فراخوان از ۲۰ تا ۳۰ ام آبان ماه موعد زمانی تحویل آثار است که تاکنون قریب به ۲۰۰۰هزار اثر به دبیرخانه سومین سوگواره عکس عاشورایی بیرجند رسیده است .
مسئولیت ارزیابی آثار و داوری عکس های ارسالی را در این سوگواره مسعود زنده روح کرمانی ، مهرداد افسری ، رضا خالدی ، محمد علی بیدختی ، رضا ملک کیانی ، جواد نادری برعهده دارند .

موضوعات مورد نظر در فراخوان سومین سوگواره عکس عاشورایی بیرجند : حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری محرم ، آیین‫ های نذری در ایام محرم ، آیین‫ های روضه‫ خوانی و مراسم تعزیه‫ خوانی ، حاشیه های عزاداری نام برده شده است .
فراخوان در بخش منطقه ای اعلام کرده که شرکت کنندگان استان های : خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان و یزد از امکان و حق شرکت و ارسال اثار برخوردارند .

ابراهیم زاده در انتها یادآور شد : بجا است عکاسان و شرکت کنندگان به دلیل عدم برخورد با مشکلات احتمالی ترافیک حضور و ارسال در شبکه ، انتخاب و ارسال عکس ها را ها را به گونه ای مدیریت کنند که با اشکال در شرایط ارسال مواجه نشوند .
شماره تماس : ۰۵۶۳۲۴۵۰۳۳۲ از سوی دبیرخانه سوگواره پاسخگوی هرگونه پرسش و یا سوال احتمالی از سوی شرکت کنندگان و عکاسان است .

منبع : پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« مواجهه اتفاقی » در نگارخانه شماره ۶
پسین
نمایشگاه عکس « آخرین دغائق آغاز » در نگارخانه هپتا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست