1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت شرکت در سوگواره عکس خط سوم تمدید شد

مهلت شرکت در سوگواره عکس خط سوم تمدید شد

دبیرخانه سومین سوگواره عکس خط سوم با ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از تمدید مهلت شرکت در این سوگواره عکس خبر داد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه سومین سوگواره عکس عاشورایی خط سوم، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان آذرماه آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.
فراخوان سومین سوگواره عکس عاشورایی خط سومشرکت تبلیغاتی خط نو، پس از برگزاری دو دوره سوگواره عکس عاشورایی خط سوم که با استقبال ‏عکاسان سراسر ایران و انتشار کتاب آثار راه‌یافته همراه بود، اکنون سومین دوره این سوگواره سراسری را در دو بخش ‏عکاسی با دوربین و عکاسی با موبایل برگزار می‌کند. ‏

گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی به‌ویژه فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه، تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‌های عزاداری در نقاط ‏مختلف کشور، کمک به معرفی عکاسان جوان و علاقه‌مند و تشویق عکاسان تازه‌کار و با استعداد از جمله اهدافی است که برگزارکنندگان این سوگواره آن را دنبال می‌کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این سوگواره بایستی از مراسم و آئین‌های عزادارای حضرت اباعبدا..الحسین(ع) در ماه محرم و صفر همچون مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، با دوربین حرفه‌ای و یا موبایل عکاسی کنند.

در هر بخش از این مسابقه به سه نفر منتخب داوران، جوایزی اهدا می‌شود. جوایز این دوره از سوگواره در بخش عکاسی با دوربین عبارت است از نفر اول، ۳ سکه تمام بهار آزادی به همراه لوح تقدیر و تندیس سوگواره خط سوم ؛ نفر دوم، ۲ سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر و تندیس سوگواره خط سوم و نفر سوم، یک سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر و تندیس سوگواره خط سوم.

همچنین در بخش عکاسی با موبایل نیز به نفر اول، یک و نیم سکه بهار آزادی؛ نفردوم، یک سکه بهار آزادی و نفر سوم، نیم سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر و تندیس سوگواره خط سوم تقدیم می‌شود.
گفتنی است ساعد نیک‌ذات، افشین بختیار و سیف‌اله صمدیان داوران سومین سوگواره عکس عاشورایی خط سوم هستند.
مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات در مورد مقررات شرکت در مسابقه، چگونگی ارسال آثار و دیگر موارد می‌توانند به کانال تلگرام خط سوم (telegram.me/khatte_sevom)  بپیوندند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

 

پیشین
تمدید مهلت در جشنواره سراسری عکس سال ارسباران
پسین
عکاسان راه یافته به سومین سوگواره ملی عکس قاب شیدایی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست