1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نتایج جشنواره عکس دانشگاه آزاد به پایان خرداد موکول شد

نتایج جشنواره عکس دانشگاه آزاد به پایان خرداد موکول شد

دبیرخانه جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی با وجود پیگیری های مستمر مخاطبین و شرکت کنندگان در مورد اعلام اسامی راه یافتگان به سومین دوره این جشنواره اعلام کرد:

به اطلاع شرکت کنندگان و علاقمندان به مسابقه عکاسی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در حال برگزاری است می رساند؛ به دلیل کثرت آثار رسیده، انتخاب و داوری آثار در سه مرحله در ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه ۱۳۸۸ و ۲۵ اردی بهشت ۱۳۸۹ توسط داوران محترم انجام پذیرفت.
طی تماس های مکرر علاقمندان و با توجه به دقت عمل در برگزاری این گونه جشنواره و حساسیت داوران در بخش داوری به اطلاع همه عزیزان می رسانیم زمان اعلام اسامی برندگان، مراسم اهدای جوایز، افتتاح نمایشگاه عکس و توزیع کتاب سومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی به حول و قوه الهی تا آخر خردادماه اعلام می شود و این مراسم با شکوه و به یادماندنی در اوایل تابستان انجام خواهد پذیرفت.
بدیهی است در صورتیکه تا پایان خرداد ماه چنانچه تغییری در نشانی پستی شرکت کنندگان به وجود می آید شایسته است سریعتر دبیرخانه جشنواره را نسبت به این موضوع مطلع ساخته تا در ارسال و تحویل کارت دعوت عزیزان خللی ایجاد نشود.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” محمدرضا خسروی فر، مدیر اجرایی این جشنواره اعلام کرد: طبق صورت جلسه داوران اسامی ۲۰ نفر برگزیده تا زمان مراسم اهدای جوایز اعلام و منتشر نخواهد شد.
لازم به یادآوری است داوری این دوره از جشنواره را: سیف الله صمدیان، فرهاد فخریان، اسماعیل عباسی، محمود کلاری، شیرین حکمی، کتایون قدس راد و رعنا جوادی برعهده داشته اند.

پیشین
پانزدهمین تور عکاسی چیلیک در خوانسار برگزار شد
پسین
فراخوان سومین جشنواره عکس فیروزه تبریز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست