1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک برگزار می‌شود

نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک برگزار می‌شود

فرهنگ > تجسمی  – نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک در سه موضوع طبیعت، مستند و آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، نیما خالدی‌کیا، مجتبی محسنی، ملیحه فرهادی، پیمان رشیدی، محمدرضا خرازی، خدی سروری و ابراهیم باقرلو اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره هستند.

در بخش عکس تمامی عکس‌هایی که همسفران به واسطه حضور در این تورها موفق به خلق آن‌ها شده‌اند، مورد نظر است. با توجه به طبقه‌بندی موضوعی مقاصد سفر، این بخش از مسابقه در سه موضوع مستقل پذیرای مشارکت متقاضیان است.

در بخش عکاسی با موضوع مستند، عکس‌های این بخش باید قابلیت اسنادی خود را – مستقل از ویرایش های لازم – به بالاترین شکل ممکن حفظ کرده باشند.

در قسمت عکاسی با موضوع طبیعت تمام عکس‌هایی که دارای عناصری از جنس طبیعت بوده و دخالت‌های رایج و مشهود بشری در آن‌ها دیده و یافت نمی‌شود، مورد نظر است.

در بخش عکاسی با موضوع آزاد متقاضیان می‌توانند عکس‌هایی را که در دو بخش گذشته امکان حضور ندارند، مشارکت دهند و وارد عرصه معرفی و رقابت نمایند.

همچنین در بخش بخش تجربه این مسابقه تمام همسفرانی که بیش از عکاسی، نگاهی دقیق و پویا را در ابتدا تا انتهای سفرهای عکاسی مرور کرده و تجربه‌هایی علمی آموزشی را برای خود رقم می‌زنند در این بخش می‌توانند صاحب اثر باشند. در بخش گزارش تصویری عکس‌هایی مورد نظر است که از تمام رویدادهای سفر مانند ارتباط و تعامل همسفران، فرهنگ زندگی گروهی، مشارکت عکاسی، گفت‌و‌گوهایی با محوریت عکس، نقاط طلایی و مؤثر در سفر و … حکایت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ خردادماه به دبیرخانه جشنواره در تهران، صندوق پستی ۱۵۸۷۵-۴۶۸۴ ارسال کنند یا به شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس بگیرند. داوری آثار ۱۴ تیرماه انجام شود.

نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک با اهداف معرفی و نمایش دستاوردهای تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک،کشف و معرفی استعدادها و علایق جوان و نوظهور، استمرار ارتباط و تعامل با همسفران تورهای عکاسی، بالا بردن سطح کیفی و علمی تورهای عکاسی چیلیک، بررسی روند پیشرفت حضور همسفران در تورهای عکاسی، سعی در حفظ پایه‌های سلامت روانی محیط گروهی تورهای عکاسی و بررسی نگاه‌های متفاوت همسفران، به دور از کلیشه‌های رایج در نوع و سطح داوری به موضوعات یکسان برگزار می‌شود.

پیشین
فراخوان نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک
پسین
فراخوان نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست