1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نخستین مجمع عمومی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر

نخستین مجمع عمومی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر

نشست صمیمیانه و نخستین مجمع عمومی اعضای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در اواخر فروردین ماه سال ۱۳۹۵ برگزار شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ؛ نشست صمیمی و اولین مجمع عمومی اعضای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر در سال ۹۵ عصر روز جمعه ۲۷ فروردین ماه با حضور هیات مدیره و جمعی از اعضای این انجمن در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر تشکیل یافت .

انجمن عکاسان شهرستان اهر
جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس محمدرضا بهمرام رئیس انجمن ضمن تبریک سال جدید به حضار گزارشی از عملکرد انجمن در سال ۹۴ را ارائه نمود و افزود :

تشکیل انجمن هنرعکاسی شهرستان اهر نقطه عطفی هست در زمینه فرهنگی شهرستان و منطقه که با کشف و شکوفایی استعدادهای قوی در این عرصه انشااله روزی خواهد رسید که عکاسان توانمندی از دامان این انجمن به جامعه تحویل داده خواهد شد که با ثبتهای قوی و ماندگار خودشان در معرفی زیبایی های منطقه بیش از پیش تلاش و فعالیت خواهند نمود .

بهمرام با اشاره به اینکه فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای عکاسی طبیعت می باشد از برگزاری اردوهای عکاسی در این فصل ها خبر داد و گفت : هیات مدیره با شناسایی و بررسی چندین مکان مناسب تدارک  برگزاری اردوهای عکاسی را انجام داده که انشااله در ۱۷ شهریور ماه اولین اردوی انجمن به قشلاق هارنا و جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره داغ در شهرستان خداآفرین خواهد بود .

در ادامه پرویز گلی زاده مدیرعامل انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ضمن تبریک سال نو و تشکر ویژه از اعضای انجمن بابت مشارکت در برگزاری هرچه باشکوهتر آیین افتتاح انجمن به تشریح برنامه ریزیهای هیات مدیره در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای انجمن خبر داد و گفت : به هول وقوه الهی در سال جدید هیات مدیره انجمن قصد بر این دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اهر و چندین نهاد فرهنگی دیگر و دعوت از اساتید مجرب استانی و کشوری  دوره ها و کارگاه های آموزش عکاسی برای اعضای این انجمن برگزار نماید.

گلی زاده با اشاره به اینکه پیشنهاد برگزاری جشنواره سراسری عکس سال ارسباران ، تقدیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان گردیده ، درصورت تایید و تصویب اعتبار ، انجمن هنر عکاسی اقدام به انتشار فراخوان برای برگزاری این جشنواره خواهد نمود. لذا عکاسان محترم در این خصوص با دید ویژه ای در منطقه ارسباران اقدام به ثبت تصاویر زیبایی نمایند .

در ادامه اعضای انجمن به بحث و تبادل نظر پرداختند و در خصوص برنامه های انجمن پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه نمودند .
عکس: حامد قاسمی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
برگزاری سومین نشست « آشنایی با عکاسان پیشگام »
پسین
عکاسان حامی محیط زیست، میهمان لاله های واژگون

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست