1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست آموزشی اسماعیل عباسی با عکاسان برگزار می شود

نشست آموزشی اسماعیل عباسی با عکاسان برگزار می شود

نشست آموزشی اسماعیل عباسی با عکاسان جوان در سالن آموزش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار می شود.

اسماعیل عباسیدر این نشست که به عنوان مقدمه ای برای تعریف ساختار یک نمایشگاه گروهی بنانهاده شده، اسماعیل عباسی به تعاریفی چون: استیتمنت و شرح عکس، مجموعه عکس، مقاله تصویری، گزارش تصویری، داستان تصویری، زیرنوشت عکس(کپشن)، پانوشت و… خواهد پرداخت و در ادامه با نمایش گزاره هایی از اشتباه های رایج در رسانه های اجتماعی و خبری، نشست آموزشی را به نتیجه خواهند رساند.
بخش پایانی این نشست گفت وگو میان اسماعیل عباسی و حاضرین در نشست خواهد بود و عکاسان می توانند با طرح پرسش های مرتبط با موضوع این نشست آموزشی ، پاسخ های علمی و اصولی در خصوص چگونگی پرداخت و آماده سازی و ارایه عکس را دریافت کنند.

اسماعیل عباسی چهره ای شناخته شده در فضای تحقیق، تالیف، تدریس، ترجمه متون علمی آموزشی و ارزیابی و داوری مسابقه و جشنواره های عکاسی است.
ایشان صاحب تالیف و ترجمه کتاب هایی چون: زبان عکس ، فتوژورنالیسم(۱ و ۲)، نقد عکس، کار با دوربین عکاسی(۱ و ۲)، فرهنگ عکاسی و … است که با تجربه نزدیک به پنج دهه فعالیت در حوزه عکس و عکاسی ، در این جلسه به مباحثی در زمینه اصول عکاسی ، فنون و شیوه های ساختارمند و رایج در اَشکال صحیح ارایه عکس به شیوه مستقل و به همراه متن می پردازند.

این نشست علمی آموزشی عصر روز یکشنبه ۲۱ آذرماه جاری در محل سالن اجتماعات دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار می شود.
بدیهی است امکان ثبت نام به دلیل محدودیت در ظرفیت محیط ، تعریف شده است و علاقمندان به حضور و متقاضیان استفاده از محتوای این جلسه آموزشی می توانند با تکمیل فرم ثبت نام(+) ، شرایط حضور خود را مهیا نمایند.
شماره تماس های : ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ راهنما و پاسخگوی پرسش های مطرح در این زمینه است.
عکس از: ابراهیم باقرلو

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سلسله گفتارهای تخصصی منتقدان هنرهای تجسمی ایران
پسین
به یاد « عکاسان شهید و شهدای رسانه »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست