1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نصیر پور رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات شد

نصیر پور رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات شد

پس ازاستعفای ۳ تن از اعضای هیات مدیره انجمن احمد نصیرپور رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران شد.

در پی استعفای راهب هماوندی، فرزانه خادمیان و بهروز مهری ازعضویت درهیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران ترکیب هیات مدیره این انجمن تغییر کرد.

هیات مدیره انجمن پس از بررسی دلایل شخصی اعضاء مذکور وعلیرغم نیازانجمن، در تاریخ سه شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۳۸۸ با استعفای ایشان موافقت نموده و از حسن قائدی عضوعلی البدل هیات مدیره و منتخب مجمع عمومی انجمن در سال گذشته دعوت به عمل آورد تا درجلسات هیات مدیره شرکت نماید.

طبق مواد ۲۴ و ۲۶ اساسنامه انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، تعداد اعضای اصلی هیات مدیره هفت نفر و تعداد اعضاء علی البدل هیات مدیره دو نفر است و جلسات هیات مدیره با حضور حداقل دو سوم اعضاء رسمیت یافته وهمچنین تصمیمات آن با اکثریت آراء حاضرین معتبر خواهد بود.
بدین ترتیب کمبود اعضای هیات مدیره در مجمع فوق العاده انجمن در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ انتخاب و جبران خواهد شد.

همچنین درجلسه ای که روز گذشته با حضور پنج نفر از اعضای حاضر هیات مدیره برگزار شد پس از ارائه نظرات، احمد نصیرپور به عنوان رئیس هیات مدیره و کاوس صادقلو به عنوان نایب رئیس و مسئول وب سایت انجمن انتخاب شدند و محمد رازدشت نیز مسئولیت روابط عمومی انجمن را به عهده گرفت.

درطول یک سال گذشته مسئولیت های فوق به ترتیب برعهده راهب هماوندی، بهروز مهری و فرزانه خادمیان بود که هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران به لحاظ تلاش و فعالیت چشمگیر آنها مراتب قدردانی خود را اعلام نموده و امیدوار است بتواند درفرصتی دیگر از حضور و نظرات ایشان در پیشبرد اهداف انجمن استفاده نماید.

———————————————————————

فرزانه خادمیان، مسئول پیشین روابط عمومی انجمن عکاسان مطبوعات ضمن تشکر از همکاری سایر همراهان و مخاطبین این انجمن، استعفای خود، بهروز مهری و راهب هماوندی را تایید کرده و در طی گفتگویی با واحد خبر “پایگاه عکس چیلیک” ضمن آرزوی موفقیت برای گروه جدید انجمن، اظهار امیدواری کرد که همکاری تمامی رسانه ها و نهادها با این انجمن صنفی کماکان ادامه داشته باشد.

———————————————————————-

پایگاه عکس “چیلیک” ضمن تشکر از هیات مدیره پیشین انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، آرزوی موفقیت و پیشرفت برای ترکیب جدید هیات مدیره انجمن داشته و از خداوند توفیق روزافزون این گروه را در خدمت به جامعه عکاسان خبری مسئلت دارد.

پیشین
دهمین تور عکاسی چیلیک عازم شهرستان تفرش شد
پسین
عکاسان از همسر فداکار همکارشان تقدیر کردند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست