1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس ورزشی در آبادان

نمایشگاه عکس ورزشی در آبادان

سجاد ایمانیان- نمایشگاه عکس ورزشی در آباداننمایشگاهی از آثار عکاسی سجاد ایمانیان از روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه به مدت سه روزه در نگارخانه دهداری آبادان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر از مجموعه عکس های ثبت شده توسط سجاد ایمانیان در سال اخیر فعالیت او به نمایش گذاشته می شود.
ایمانیان با وجود فعالیت در سنین نوجوانی و دارا بودن سن ۱۷ سال، نزدیک به یک سال است که برای آژانس عکس همشهری به عکاسی مشغول است. عکس های ارایه شده توسط ایشان در این نمایشگاه دستاورد حضور و فعالیت عکاسانه یک سال از رقابت های فوتبال استان خوزستان در آژانس عکس همشهری است.

نمایشگاه عکس ورزشی سجاد ایمانیان ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه جاری در نگارخانه تالار آموزش مجموعه ورزشی مرحوم دهداری شهرستان ابادان گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز جمعه ۶ اسفند ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این عکس ها دیدن کنند.

بنابر اظهار برگزارکننده، آیین اختتامیه این نمایشگاه در ساعت ۱۷ روز پایانی نمایشگاه با حضور عکاس در محل نگارخانه برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
حراج عکس ها در گالری شماره شش
پسین
گفت وگو با عکاس کتاب « من رییس جمهور ایرانم »‎

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست