1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس صور خیال (ثور خیال) در نگارخانه ملل

نمایشگاه عکس صور خیال (ثور خیال) در نگارخانه ملل

نمایشگاه عکس آمنه وفایی با عنوان صور خیال (ثور خیال) با نگاهی مفهومی به محیط در نگارخانه ملل در حال نمایش است.
صور خیال (ثور خیال) به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه تعداد ۳۳ قطعه عکس با نگاهی مفهومی در اندازه های: ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۲۵ در ۴۰ سانتیمتر

آمنه وفایی متولد سال ۱۳۴۰ در تهران و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته باستان شناسی است و علاوه بر علاقه مندی و فعالیت در شاخه های بازیگری و تئاتر و نمایشنامه نویسی، عکاسی را نیز علاقمندانه دنبال می کند.

در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس نمایشگاه عکس صور خیال (ثور خیال) آمده است: عکس ما را دعوت می کند تا در مفاهیم و … پر پیچ و خمدارش در گیر شویم و گاهی چنان ملموس می شود که گویی بخشی از خود آنیم.
کن … در دنیای واقعی تر از واقعی در ورای واقعی خاطرات … از گذشته را در ذهن نیمه آگاه ما ورق می زند و اشیا و موقعیت را چنان در هم می آمیزد که گویا با تناقصی بی پایان در یکدیگر حل می شوند.
زبان … به همان رنگ قدیمی خود … و بارها ترجمه می شود تا واقعیتی را شکل دهد، لیکن ذهن انسان امروز را پر نمی کند. او در فضای صندوق گونه در دام شبکه های از اشعه های بدخیم گرفتار به خود می پیچد.
این … سازش ناپذیر خطراتی در انتهای خود نهفته داردکه موجب عدم تطبیق دید و درک ما می گردد.
آیا بجای چرخش در گرداب امور حل ناشدنی، نمی توان این … را به زندگی روزمره باز گرداند؟ یا باید فرض کرد این ابهام متورم نوعی تجربه است؟

نمایشگاه عکس صور خیال (ثور خیال) تا پایان روز شنبه ۱۴ اسفند ماه جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
نگارخانه ملل در تهران، بزرگراه شهید ایت ا.. صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس طبیعت مازندران در مازندران
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « روزهای زندگی۵ » در نگارخانه اخلاق

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست